Star Wars: Making Episode II - Part 8: A J~
Fra : Jesper Winding

Dato : 11-01-02 12:17

Er der én der har hentet den nye Star Wars: Making Episode II - Part 8: A
Jigsaw Puzzle (Video) jeg kan få en kopi af, evt via FTP - hver gang jeg
selv henter den får jeg en ukendt fejl

Den liger her http://www.starwars.com/episode-ii/video/making/making8.html

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-01-02 12:44

Den virker fint her.
Morten
bowman@stofanet.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-01-02 17:46

virkede fint her osse.... rart at der stadig laves så mange effekter med
modeller... jeg elsker CGI men rart at vi kan snydes på den gode gammeldags
facon osse

Fra : Jesper Winding

Dato : 11-01-02 20:25

Jamen jeg er da glad for at den virker for jer men det gør den altså
ikke hos mig er der ikke én der kan lægge den ud?

Fra : Jesper Winding

Dato : 12-01-02 16:05

Ok - nu tror jeg der er styr på det - til syneladende har de fundet en måde
at kode den på så man ikke kan gemme den på sin egen computer - når filen
hentes i Temp viser den fejl når man vil spille den - er der nogen der har
fundet en metode til at hente den, og gemme den, og som stadig kan afspille
den?

Fra : Per Kristensen

Dato : 15-01-02 08:52

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> wrote in message
> Er der én der har hentet den nye Star Wars: Making Episode II - Part 8: A
> Jigsaw Puzzle (Video) jeg kan få en kopi af, evt via FTP - hver gang jeg
> selv henter den får jeg en ukendt fejl

Who cares about Star Wars????

Fra : Peter B. Juul

Dato : 15-01-02 09:34

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> writes:

> Who cares about Star Wars????

Synes du den kommentar bibragte noget særligt?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Baaad movie. Bad, bad movie. Skipped video and went
The RockBear. ((^)) straight to slides."