Staroffice
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 11-01-02 08:16

Hejsa.

Håber at dette er det rette sted.

Jeg vil bare høre om der er nogen der har nogen erfaringer med Staroffice?
Kan denne erstatte windowsoffice-pakken, mht. tekstbehandling, regneark
ovs.
Er det muligt i Staroffice at arbejde videre med dokumenter m.m som er
startet i win-office, uden at der ændres drakstisk på layoutet?

Lad mig høre om hvad i andre synes om det.

Mvh Betina

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 11-01-02 12:11

"Betina Jørgensen /LO-Skolen" <bettina_kock_joergensen@net.dialog.dk>
skrev i en meddelelse

> Jeg vil bare høre om der er nogen der har nogen erfaringer med
Staroffice?

Ja.

> Kan denne erstatte windowsoffice-pakken, mht. tekstbehandling,
regneark
> ovs.

Ja.
IMO uden problemer.

> Er det muligt i Staroffice at arbejde videre med dokumenter m.m som er
> startet i win-office, uden at der ændres drakstisk på layoutet?

Jep.

PS. Download *ikke* Staroffice med getright eller lign. idet der går
fuckup i arkivet så.
Ved ikke hvorfor det netop sker med staroffice.

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk