CS spørgsmål om "ad bots"
Fra : Dennis Andersen

Dato : 11-01-02 07:39

I den gamle version af CS jeg havde kunne jeg trykke H for at få menuen "ad
bots" op på skærmen, jeg har lige fået CS installeret i en ny version pga
fejl i den gamle, men jeg kan nu ikke få H menuen frem, hvad gør jeg nu?
Versionen er 1,3 Full

--
Mvh.
Dennis Andersen

Fra : Anders F

Dato : 11-01-02 13:22

Det er egentligt ret simpelt.
Det kommer lidt an på hvilken slags bot du har installeret.

Hvis Realbot :
Træk konsollen ned og skriv "bind h botmenu"

Hvis Podbot :
Igen træk konsollen ned og skriv "bind h podbotmenu"

PS. Husk lige at du skal installere bots'ene igen efter du har opgraderet CS.

Fra : Dennis Andersen

Dato : 11-01-02 13:30

Hej Anders og tak for svaret, Dennis er godt nok ikke hjemme endnu så det er
den gamle der kloger i spillet. og det er sq ikke noget at reklamere med, da
min forstand på spil er elendig.

> Det er egentligt ret simpelt.
> Det kommer lidt an på hvilken slags bot du har installeret.

så må jeg lige spørge, hvor ser vi det`?

> Hvis Realbot :
> Træk konsollen ned og skriv "bind h botmenu"

Gider du forklare mig hvad du mener med "træk konsollen ned" jeg er ikke
klar over hvad konsollen er?

> Hvis Podbot :
> Igen træk konsollen ned og skriv "bind h podbotmenu"
>
> PS. Husk lige at du skal installere bots'ene igen efter du har opgraderet
CS.

Øh jow men det bliver vel kun nødvendig efter at CS skal opgraderes næste
gang, jeg mener det skulle være den seneste version vi har hentet nu, men
ret mig lige hvis jeg tager fejl, somsagt jeg har squtte meget forstand på
det.

mvh Henning

Fra : Dennis Andersen

Dato : 11-01-02 13:39

"Anders F" <htx01b20@gts.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Træk konsollen ned og skriv "bind h botmenu"
>
> Hvis Podbot :
> Igen træk konsollen ned og skriv "bind h podbotmenu"

Hmmmmmmm det der med consollen der skal trækkes ned, kan det passe at når
jeg går ind i CS på forsiden eller hvad det hedder, er der i toppen af
skærmbilledet noget der hedder console, er det der vi skal skrive
ovenstående tekst, og når teksten er skrevet, hvordan gemmer vi det så, skal
vi trykke "enter" eller lignende, slutteligt vil jeg gerne have hjælp til at
finde ud af som du skriver, at se hvilken slags bots der er installeret.

Lad nu være med at grine af mig, jeg aner sq ikke en brik om spil.

Henning

Fra : Martin K

Dato : 11-01-02 17:00

- Ver. 1.3 er den nyeste så vidt jeg er orienteret...

- Den såkaldte konsol fremkommer ved tryk på ½-knappen (du ved den ved siden
af Tab og 1 ... Fyr teksten af og du er på banen... hvis der ikke sker
noget, skal du muligvis installere "bot'sne" igen...

Sådan burde det vidst nok hænge sammen

--
Martin K

Fra : Günther Pedersen

Dato : 12-01-02 15:01

"Dennis Andersen" <dennis.l.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3c3edcb9$0$5481$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> finde ud af som du skriver, at se hvilken slags bots der er installeret.
>
> Lad nu være med at grine af mig, jeg aner sq ikke en brik om spil.

Det nemmeste er nok at installere BOT'ne igen.
De fleste BOT's virker ved at ændre en CS opstarts-fil der hedder "liblist.gam".
I denne fil placere BOT'ne et kald til deres program, typisk en "DLL" fil.
Så selv om du laver ovennævnte bind kommando mangler du stadig kaldet til DLL filen.

Venlig hilsen
Günther

Fra : Dennis Andersen

Dato : 12-01-02 16:00

Mange tak for svaret !

--
Mvh.

Fra : Dennis Andersen

Dato : 13-01-02 12:53

> [...]
> Så selv om du laver ovennævnte bind kommando mangler du stadig kaldet til

Det fatter jeg ikke en meter af.....

Dennis Andersen

Fra : Anders F

Dato : 14-01-02 12:37

Jeg forstår dig...

Når du opgradere CS bliver alt hvad du havde lavet ved spillet resat.
Derfor de bots du før har installeret virker ikke mere.

Derfor er du nød til at installere dem igen.

konsollen er et sted hvor du kan ændre en masse ting i spillet, den
hentes ned ved den før nævnte" ½ " tasten.
bind kommandoen er i stedet for at gå ind options og ændre hvad hvilke
taster bliver brugt til.

Prøv engang at skrive "bind b" så kommer den og skriver at b = buy

for at få en tast til at være fri igen skriver du "unbind" foran.

Hvis du er i tvivl om hvilken version bot du har kan det anbefales at
du henter den nyeste, fra fx. på
http://bot.counter-strike.net/realbot/downloads.html

Håber det hjalp lidt på forståelsen

Hilsen Anders