A7V133 chipsæt blæser evt. udskifte med pa~
Fra : Milton Friedman

Dato : 11-01-02 07:21

Jeg er ejer af et ASUS A7V133 bundkort, og ønsker at høre, om der nogle der
kender en køleprofil(uden fan), der kan sidde på chipsættet(i stedet for den
lille blæser)....

Fra : -=Madsen=-

Dato : 11-01-02 10:25

Ja denne her

http://www.mm-data.dk/catalog/product_info.php?products_id=356&PHPSESSID=ea4
75c38148d75e68c6ff5695b40ad70

Fra : Ove Kristensen

Dato : 11-01-02 17:05

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> Ja denne her

> [...]

Jeg har nu kørt et helt år med et Asus A7V133 board uden chipset-køler (trak
stikket ud), da den larmede ad pommern til efter
boardet var 1 måned gammelt.

Med venlig hilsen og god weekend
OveK.

Fra : Thomas Bowers

Dato : 12-01-02 00:14

"Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
(trak
> stikket ud), da den larmede ad pommern til efter

Yeps, det samme her ! ....endda overclocket til 142 mhz FSB uden problemer.
Soltek's 75kav bruger samme chipsæt og der er der kun en passiv køler,
størrelses mæssigt svarende til den på Asus'en (bare uden blæseren
selvfølgelig)

Hilsen Thomas