Så er det Freja`s tur
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 11-01-02 07:12

Hej alle

Nu går turen snart til Inges kattehjem hvor Freja skal under kniven i dag,
så hun ikke bliver en af dem der forøger kate antallet i DK.
Håber i er klar i aften når jeg har dårlig samvittighed ovefor en lille
sølle dårlig kat.

Mvh Tina (Og Freja der er lykkelig uvidende om sin situation lige nu)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 11-01-02 10:06

Hej Tina

Se'føli er vi klar til i aften, når du har brug for støtte.
Kan alt for godt huske hvordan ens egen samvittighed var, da Neo havde været
afsted.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Birgitte

Dato : 11-01-02 14:14

Pøj pøj med Freja
Vi krydser alt vi har.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

> [...]
> sølle dårlig kat.
> Mvh Tina (Og Freja der er lykkelig uvidende om sin situation lige nu)

---
DK. True Trust

Fra : Denise

Dato : 11-01-02 14:54

Hej
Åh, det lille pus. Ja, man får jo altid dårlig samvittighed.
Pøj pøj herfra.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 11-01-02 20:29

"Tina Bach Larsen" <tina@tk.k-net.dk> wrote in

> så hun ikke bliver en af dem der forøger kate antallet i DK.

Årh, så mange er vi da heller ikke! sorry ku' ikke la' være

Hvordan har Freja det?

Kate

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 11-01-02 21:15

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in message
> "Tina Bach Larsen" <tina@tk.k-net.dk> wrote in

> Årh, så mange er vi da heller ikke! sorry ku' ikke la' være
>
> Hvordan har Freja det?
>
> Kate

He he jeg TÆNKTE det godt nok, men da det her jo ikke var dk.kultur.sprog
(hvor jeg ellers boltrer mig) så holdt jeg mig pænt i skindet. Men den VAR
nu sjov =o)

Og jeg håber da også at det går som det skal med Freja

Hilsen
Lisbeth J
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Kate

Dato : 11-01-02 21:43

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> He he jeg TÆNKTE det godt nok, men da det her jo ikke var
> dk.kultur.sprog (hvor jeg ellers boltrer mig) så holdt jeg mig
> pænt i skindet. Men den VAR nu sjov =o)

Normalt udstiller jeg heller ikke folks stave/slåfejl, men denneher var
altså for oplagt så jeg mente slet ikke noget ondskabsfuldt,
selvfølgelig.

Kate

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 11-01-02 22:41

Hej alle (og tak for opmærksomheden)

Så er turen overstået og der ligger nu et par dage med rekreation foran os.
Selvfølgelig var hun sølle og helt"skæv" da hun blev hentet, og selv om
strenge formaninger om ro så forpurede hun det hurtigt da vi kom hjem, for
Freja vil være der hvor jeg er også selv om man skal kæmpe sig på usikre
ben gennem stuen.Men på den anden side en ret overbevisene hentydning., så
det fik hun lov til og så måtte jeg jo asistere hende op og ned af sofaen.
Her til aften har hun genvundet det meste af balancen og har spist en
"portionsanretning" af Hills killingefoder på dåse mums. Hun er meget bedre
tilstand end min gamle kat Luna var dengang men hun havde selvfølgelig også
fået ordnet sin navlebrok samtidig dermed et større indgreb. Lige nu sidder
hun på akvarielampen (der er dejligt varmt) så må vi se hvordan hun har det
i morgen når narkosen er helt væk og hun nok opdager at hun har ondt.

Mvh Tina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-01-02 11:39

"Tina Bach Larsen" <tina@tk.k-net.dk> skrev i en meddelelse
> Opdagede lige at min mail ikke var der prøver lige at sende hvad jeg skrev
> den anden dag

Hej Tina
Jo din mail den anden dag er her godt nok. *S*

Og hvordan går det så med Freja nu? Er hun på dupperne?

Hilsen
Joan, Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 13-01-02 13:01

Jeg kan ikke selv se den ....mærkeligt jeg kan godt se den første jeg
postede, Freja har det ret godt det havde hun allerede i går der virkede
spinde motoren igen hun hopper op alle steder som hun plejer det eneste hun
ikke gøre endnu er fare rundt efter en bold men det er jo også forståligt
nok, og appetiten er ikke på sit normale niveau endnu men det kommer jo nok
en af dagen. så det har været en nem omgang denne gang isdst jeg prøved det
havde jeg en kan der ikke rørte sig ud af flekken i 4 dage. Men det er nok
forskelligt hvordan de reagere.

Mvh Tina og Freja (der studere fuglene ved mejsekuglerne i haven gennem
vinduet gnæk gnæk siger hun)

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 13-01-02 13:10

>det eneste hun ikke gøre endnu er fare rundt efter en bold men det er jo
også forståligt nok, >

det fik jeg vist sagt for hurtigt nu drøner hun rundt efter sin ynglings
bold inde i stuen, nu har den jo ikke fået bank i to dage så nu skal den
have en ordentlig omgang *G*

Det er godt nok rat at hun er frisk så hurtigt.

Mvh Tina

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-01-02 14:54

> [...]
> have en ordentlig omgang *G*
>
> Det er godt nok rat at hun er frisk så hurtigt.

Ja det er dejligt
Neo var jo også meget slatten og snotforvirret, da han var blevet
neutraliseret. Om aftenen da vi gik i seng, ville han med Basta!. Han blev
så hjulpet op i sengen - selv om vi var lidt nervøse for, hvordan han nu
skulle komme ned igen, hvis han vågnede i løbet af natten.
*G* Ingen grund til bekymring, vi blev vækket af en vældig frisk Neo næste
morgen. Som hoppede op i sengen med sin pelsmus og var klar til leg *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz