Meta-tags!
Fra : Brøggers Webdesign

Dato : 10-01-02 23:41

Er meta-tagsne i orden på www.kenjes.dk

(Man skal være lidt snu for at nå at se den, den redirecter nemlig temlig
hurtigt!)

www.kenjes.dk/index.htm

PS: DET ER MEGET VIGTIGT AT DU SKRIVER TILBAGE TIL BROEGGER@PRIVATE.DK FOR
MIT OUTLOOK KAN IKKE MODTAGE NEWSGROUPS!

Hilsen

Kenneth Brøgger
www.kenjes.dk

Fra : Christian Liljedahl

Dato : 11-01-02 01:02

> (Man skal være lidt snu for at nå at se den, den redirecter nemlig temlig
> hurtigt!)

Til den slags kan Opera 6 anbefales.
I Opera kan man slå viderestilling fra meget nemt: Preferences -> Privacy ->
Enable automatic redirection

Med venlig hilsen
Christian Liljedahl

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 11-01-02 02:30

"Brøggers Webdesign" <broegger@private.dk> skrev
> Er meta-tagsne i orden på www.kenjes.dk

Ikke helt

> (Man skal være lidt snu for at nå at se den, den redirecter nemlig temlig
> hurtigt!)

Næste gang kunne du måske være så serviceminded at lægge dem på en side,
hvor vi ikke skal side og bikse med at kunne se det - men jeg er såmænd
nysgerrig nok...

> <title>Du bliver nu f&oslash;rt videre til Br&oslash;ggers Webdesign,
> vent venligst...</title>
Brug almindelige ø'er. Der er ingen grund til det andet... Søgemaskinerne
bruger faktisk dine titles som en af de vigtigste indikatorer for indholdet
på din side. Skriv keywords deroppe i stedet - formuleret på en pæn måde

> og professionelt webdesign til den laveste pris!">

Nu er description ikke særlig vigtig - der er ikke særlig mange søgemaskiner
der bruger dem. Selvom du har skrevet en rigtig desscription, så er der ikke
nogle gode søgeord i den. Der kommer for mange resultater på de ord,
søgemaskinerne kan bruge til det er attraktivt for dig.

> <!-- Brøggers Webdesign leverer smart og professionelt webdesign til den
> laveste pris! -->

Fair nok, men udviklingen peger vidst lidt i retning mod, Google bl.a. synes
det er snyd at putte kommentarer i head.

Kommaseperering ikke nødvendig. Du kan også sagtens have flere søgeord

Disse er ikke nødvendige. Google læser bl.a. kun et stykke ned på hver side.
Derfor er det vigtigt al vigtig information står i toppen af et dokument, så
derfor vill jeg nok spare dem væk.

Kender ikke helt effekten af denne

> <META HTTP-EQUIV="Refresh" CONTENT="0;
> URL=http://www.kenjes.dk/broeggers/">

Rigtig skidt ide at have på en side, du gerne vil have indekseret efter. De
fleste søgemaskiner er kloge nok til at vide, at en refresh side ikke læses
af brugeren og de indekserer den derfor ikke af samme årsag.

> PS: DET ER MEGET VIGTIGT AT DU SKRIVER TILBAGE TIL BROEGGER@PRIVATE.DK FOR
> MIT OUTLOOK KAN IKKE MODTAGE NEWSGROUPS!

Ærgeligt... du kan læse disse newsgroups på http://www.html.dk eller på
http://groups.google.com. Hvis Kenneth ikke selv når at få læst dette, håber
jeg andre da har fået noget ud af det...

Jeg kan i øvrigt varmt anbefale http://www.joyzone.dk som handler om
søgemaskiner.

--
/Kasper