Ludvigs hjemmeside
Fra : Mette Svangren

Dato : 10-01-02 22:21

Hej gruppe

Så har Ludvig langt om længe fået sin egen side på vores hjemmeside
www.svangut.dk
Kig ind og se, hvor lækker han er

På-vej-i-seng-spind fra Mette og Ludvig

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 10-01-02 22:27

"Mette Svangren" <Mette@svangut.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Så har Ludvig langt om længe fået sin egen side på vores hjemmeside
> www.svangut.dk
> Kig ind og se, hvor lækker han er

Hej Mette & Ludvig

Jaaa han er da lækker *S*
Dejlige billeder

Hilsen
Joan, Neo & Dixie
www.nepton.dk/catz

Fra : Jette

Dato : 10-01-02 22:37

"Mette Svangren" skrev:
> Hej gruppe
>
> Så har Ludvig langt om længe fået sin egen side på vores hjemmeside
> www.svangut.dk
> Kig ind og se, hvor lækker han er
>
> På-vej-i-seng-spind fra Mette og Ludvig

Sikke en dejlig mis .... man får helt lyst til at give ham en rigtig
nussetur.

Mvh. Jette
(og en vi-vil-forstyrre-natteroen-så-meget-vi-kan-hilsen fra Batman og
Robin!)

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 10-01-02 23:17

Hvor er han dejlig, jeg kan især godt lif´de billedet ved vandhanen. Hvis
man lige ser bort fra udseenet kunne det nemt have været Keshna *s* -
stiller Ludvig sig også nogen gange under vandet?

Camilla Christiansen

Fra : Mette Svangren

Dato : 12-01-02 21:20

Camilla skrev

> stiller Ludvig sig også nogen gange under vandet?
>
> Camilla Christiansen

Hej Camilla

Ja, det sker da af og til, men der vist et uheld...
Men han kan også godt finde på at gå med ind i brusekabinen, når man er i
bad. Godt nok kun ind i det fjerneste hjørne, men alligevel...Og så synes
han også, det er spændende, når vores datter er i bad, for hun pjasker
rigtig meget!

MVH Mette

Fra : Line Wolff

Dato : 11-01-02 10:23

Nååårh hvor er han dejlig! Han ser faktisk rigtig blød ud på billedet hvor
han står på håndvasken og kigger på vandet - eller også er han bare meget
fotogen

Spind fra Line og misserne
http://www.nelja.dk

Fra : Birgitte

Dato : 11-01-02 14:28

Hej Mette og Ludvig
Sikke dog en lækker farve.
Jeg elsker katte med meget hvid, min Trym er næsten lige sådan.
Flot site du har.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Trine Piltoft

Dato : 11-01-02 16:35

Hejsa!

Hvor er han sød. Iøvrigt er det generelt en sød/sjov hjemmeside i har
(kunne ikke dy mig for at kigge på både fugle, barn mv, når nu jeg var
derinde :0) )

Trine P.
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Kate

Dato : 11-01-02 20:18

Skøn misling Også et godt navn (har selv haft en Ludvig engang)
Iøvrigt er det er dejligt design på jeres side, enkelt og ligetil

Kate

Fra : S.J & L.T.

Dato : 12-01-02 19:49

Hej Mette.

Bare lige et par rosende ord til jeres gode hjemmeside og jeres smukke kat,
for ikke at tale om dejlige hjem, barn osv...
Jeg har rigtig siddet og klikket rundt; og syntes godt om opsætningen,
designet og de 'behandlede emner". Bare en rar og hyggelig hjemmeside; og
ikke mindst med inspirerende fotos, når nu man selv lige har købt et stort
hus og er ved at slå sig ned på landet.
Ludvig er bare dejlig.... Hvilken race er han egentlig (syntes nemlig han
har lidt 'brittish shorthair-ansigtsudtryk -men jeg er jo uerfaren og kan
tage fejl)?

KH

Linda

Fra : Mette Svangren

Dato : 12-01-02 21:16

Linda skrev

> [...]
> har lidt 'brittish shorthair-ansigtsudtryk -men jeg er jo uerfaren og kan

Tak for de rosende ord. Ludvig er en ganske almindelig ualmindelig dejlig
europæisk korthår, så det er nok mest måden, han sidder på på nogle af
billederne, der snyder lidt. Kombineret med en god vinterpels må det kunne
gøre det. Og en god vinterpels er jo vigtig, når man elsker sne som Ludvig
gør

MVH Mette