<<<<hjemmeside
Fra : Johnny Therkildsen

Dato : 10-01-02 22:04

Hej i gruppen
Jeg er ny her og vil meget gerne lære at lave min egen hjemmeside, hvad er
nemmest og , hvad gør jeg?

Johnny Therkildsen
M/S Niros.
www.msniros.dk

Fra : Jakob Jensen

Dato : 10-01-02 22:14

Hej Johnny

Først vælger du om du vil lave hjemmesider ved hjælp af rå kode, dette ser
jeg som den bedste måde, da man undgår mange editor fejl, eller om du vil
lave hjemmesider ved hjælp af editors. Hvis du vil bruge editors, skal du
finde guides til dem, dem kan jeg ikke hjælpe dig med.
Men hvis du vil lære at kode hjemmesiderne fra bunden, så kan du finde gode
guides på www.html.dk www.webcafe.dk og www.netcoders.dk

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk

Fra : -Martin-

Dato : 10-01-02 23:03

den Thu, 10 Jan 2002 22:03:43 +0100 skrev "Johnny Therkildsen"
<niros@esenet.dk> :

>Hej i gruppen
>Jeg er ny her og vil meget gerne lære at lave min egen hjemmeside, hvad er
>nemmest og , hvad gør jeg?

Tjaa ... du kan kigge på forskellige hjemmesider fx www.html.dk du kan
låne bøger på biblioteket eller købe nogen ... En bog fra IDG der
hedder Start på html er efter sigende ret så god ;Ò)

Held og lykke ...