Flashing af Compaq BIOS
Fra : Ole Hansen

Dato : 10-01-02 21:40

Jeg er den ulykkelige ejer af en Compaq 5696 og vil gerne flashe Bios på
denne. (Til noget andet end Compaqs altså). Jeg kan ikke finde ud af hvilket
motherboard der sidder i maskinen og Compaq kunne ikke give noget fornuftigt
svar. Er der tilfældigvis én derude der har prøvet dette - så ville jeg
blive helt uhyggeligt glad for lidt hints.
Chipset : Intel® 440BX/PIIX4E

Fra : Fattigrøv

Dato : 10-01-02 23:20

Bare glem det.

"Skumpaq " er og bliver noget juks. :((

Fra : Finn

Dato : 11-01-02 11:51

Ole Hansen <olek124@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3dfc29$0$89081$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
[...]

Hvis det pågældende bundkort benyttes til andet end Compaq maskiner kan det
lade sig gøre men hvis man skal udregne den tid man skal bruge til at lede
efter oplysningerne ville det være kunne betale sig at tage noget
overarbejde og tjene penge til køb af en anden maskine.

Mvh.Finn

Fra : Finn A. Hansen

Dato : 13-01-02 00:22

Uha, jeg har dårlige erfaringer med at pille ved Compaq. Prøv at stille
spørgsmålet på angelsaksisk på alt.sys.pc-clone.compaq

VH
Finn A. Hansen