Hjælp til ID af Nokia håndfri autosæt
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-01-02 21:13

Jeg har lige købt mig en gammel bil hvor der sidder et Nokia håndfri
monteringssæt i. Men jeg kan ikke finde ud af hvilken model telefon der
passer, min 3310 passer ikke. På stikket man sætter ind i bunden af
telefonen står der:
Nokia
Type AAH-1D
GF 31/0324
Jeg har lagt et billede (lidt dårlig kvalitet) i dk.binaer
hvis der er nogen der gider se den.
Jeg håber at der er en der kan genkende den og fortælle mig hvilken telefon
der passer.
På forhånd tak

Mvh
Per

Fra : Kabelsalg

Dato : 11-01-02 07:29

"Per Beer Hansen" <perbeer@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis der er nogen der gider se den.
> Jeg håber at der er en der kan genkende den og fortælle mig hvilken

Umidelbart ser det ud til at den godt kunne passe en 5110 / 6110, uden dog
at være helt sikker.

--
Mvh...Søren
www.kabelsalg.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-01-02 14:21

"Kabelsalg" <soeren@kabelsalg.dk> skrev i en meddelelse

> Umidelbart ser det ud til at den godt kunne passe en 5110 / 6110, uden dog
> at være helt sikker.

Vil det hjælpe dig hcis jeg tog et par skarpere billeder af den ? Mit kamera
kunne ikke rigtigt fokusere i går aftes da det var mørkt, så jeg prøver lige
med et par bedre billeder i dk.binaer:
Håber at de kan bruges.

Mvh
Per

Fra : Whopass

Dato : 11-01-02 07:59

AAH-1D er en antenne adapter der bruges til flere modeller bl.a 3110 og
8110

   Mvh

   Whopass

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-01-02 14:24

"Whopass" <whopass@sol(A-can-of-if-you-send-me-spam).dk> skrev i en
meddelelse news:01c19a6d$7bb11480$277610ac@pc4871...
> AAH-1D er en antenne adapter der bruges til flere modeller bl.a 3110 og
> 8110

Ja men problemet er bare at finde ud af hvilken model der lige passer i
denne holder, da jeg står og skal anskaffe mig en "gammel" telefon, så kunne
jeg jo lige så godt købe en der passer hertil hvis det er muligt.
Det er ligesom om at holderen buer se disse billeder:
Er der et sted hvor man kan se de forskellige Nokia modeller? (ikke de
nyeste da det sikkert ikke er en sådan)

Mvh
Per

Fra : SFJ

Dato : 13-01-02 19:08

Hej Per

> Det er ligesom om at holderen buer se disse billeder:

Det hæftede jeg mig også ved. Den eneste Nokia jeg lige kan komme i tanke om
med den facon er 7110'eren. Det er den der heret meget stort display og
sådan end skyde-klap over tastaturet. Måske var det Nokia's første
WAP-telefon?

Om det håndfri sæt er til den kan jeg ikke sige med sikkerhed.

Søren