erfaringer med athlon xp på SY-K7V Dragon ~
Fra : Bo S. Christensen

Dato : 10-01-02 19:08

nogen der har prøvet følgende bundkort??
SY-K7V Dragon Plus

jeg er lidt i tvivl om hvad der vil ske når jeg smider en Athlon Palomino XP
1800+ (1533MHz) cpu i.... så vidt jeg kan forstå ud fra deres hjemmeside, er
den ikke lavet til xp som standard.... nogen der har nogen erfaringer?

- Bo S. Christensen

Fra : Rune Zimmermann

Dato : 11-01-02 17:29

Jeg har nævnte bundkort med en athlon 1700+ og der er masser af plads til at
køre længere op. hvis du skal op på en athlon 2000+ skal du blot lave en
bios opdatering.

Rune

Fra : Rune Zimmermann

Dato : 11-01-02 18:34

Fra : Rune Zimmermann

Dato : 11-01-02 20:00

Hmm.. så fik jeg alligevel postet den 2 gange... Hvor er outlook noget
skod!

Rune

I artikel <3c3f226c$0$89072$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "Rune

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 12-01-02 00:30

"Rune Zimmermann" <Rune@spiffer.dk> skrev:

> Hmm.. så fik jeg alligevel postet den 2 gange... Hvor
> er outlook noget skod!

Du kunne jo fx. slette overflødige indlæg sådan her:
Marker uønskede indlæg
Vælg fanebladet 'Meddelelse'
Vælg 'Slet meddelelse'
Tryk på 'Send/Modtag kappen.

Vupti, så forsvinder den uønskede meddelelse, men du kan
først selv se det når du har nulstillet gruppen, hvor i
meddelelsen blev fejl postet.
Afprøv det evt. i news:de.test gruppen.

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
TotaliordenkrukkeNutella, somdesværreertom!