Opslag: Catch'em fangstrapport, frigivet
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 10-01-02 18:49

Langt om længe nåede vi i mål - mener vi, Catch'em fangstrapport er frigivet
i final version.

Programmet er et fangstrapport program - og det er GRATIS.
Desuden er det udviklet på baggrund af feedback fra folk her i gruppen.

Programmet indeholder B.la.

Fangststeder
Fangstrapport
Fluemønstre
Mange søgefunktioner
Statestikker
Up/download af steder og fluemønstre på internettet
Og meget mere

Tag et kik på www.blackend.dk hvor du også kan downloade det gratis program.

Der er oprettet et forum på denne side, hvor jeg vil hjælpe med spørgsmål og
anden snak omkring programmet.

Ellers er i også velkommen til at maile.

Ps. Vi mangler et godt banner, som kan bruges som reklame rundt om på
hjemmesiderne, så hvis vi har et grafisk geni i gruppen ?

--
Godt nytår, - knæk og bræk
Ulrik

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 11-01-02 00:02

Hej,

Ser jo lovende ud .. men jeg får en fejl: "qryFluer: Cannot perform this
operation on a closed dataset." .. hvad vil det lige sige ?

/Jan

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 12-01-02 11:08

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.kom.auc.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Ser jo lovende ud .. men jeg får en fejl: "qryFluer: Cannot perform this
> operation on a closed dataset." .. hvad vil det lige sige ?
>
> /Jan

Jan er svaret pr. email

Ukrik