CS problem Hmmmmmm
Fra : Aj

Dato : 10-01-02 17:28

Jeg har en stor problem men CS
jeg køger xp og når jeg vil spille med Pod-Bot
V. POD-Bot 2.0 (HL) så tilter den i heletiden ;o(
så jeg er nød til slukke og genstarte .....øv øv
findes der et eller andet til xp jeg skal have instalert
eller er der en et andet pod-bot program til xp ???

Aj

Fra : Jens Kronborg

Dato : 10-01-02 17:41

*LOL* Sæt din Windows rigtig op

Vælg Computer - Egenskaber - Advanced - Startup og Recovery

Så slås alt det pis fra som du ikke kan bruge som Administrative alert (Men
gem Critical) og Auto Rebott osv.....Men f*ck de potteribotter -
Counter-Strike suX

Fra : John Smith

Dato : 11-01-02 01:48

> [...]
> findes der et eller andet til xp jeg skal have instalert
> eller er der en et andet pod-bot program til xp ???

Du kunne prøve PODBot version 2.5. Ved ikke om det hjælper på dit problem
men det kører fint for mig.