Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP C618
Fra : Anders Sørensen

Dato : 10-01-02 17:16

Hej alle

Jeg har lige købt et Hewlett Packard C618.
Der fulgte et lille katalog fra DC-Pro med, og der kan jeg se, at der skal
bruges en adapter for at montere forskellige filtre og linser. Er det noget
der kan købes i Danmark, hvis ja, hvor kan det købes?
Her er et link til adapteren:
http://www.dcprodirect.com/new/index.asp?title=7&GroupID=2&categoryid=75&byc
amera=1&CameraId=241&ManufacturerID=39&Manufacturer=Hewlett+Packard&Model=Ph
otosmart+618&searching=&searchfor=&AccId=462

Det er tilsyneladende 37 mm Tiffen linser, passer det sammen med noget
andet?

Jeg synes iøvrigt at kameraet tager gode billeder, måske er I eksperter af
en anden mening?

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Anders Sørensen

Dato : 12-01-02 00:11

"Anders Sørensen" <ats@NoSpam.computer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan købes i Danmark, hvis ja, hvor kan det købes?
> Det er tilsyneladende 37 mm Tiffen linser, passer det sammen med noget

Er der nogen der kender en Tiffen forhandler i Danmark?
Er der alternativer?

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 15-01-02 14:10

> Jeg har lige købt et Hewlett Packard C618.
>
> Jeg synes iøvrigt at kameraet tager gode billeder, måske er I eksperter af
> [...]

Hmmm, hvad så med at vise os nogle gode billeder ???

Fra : Anders Sørensen

Dato : 15-01-02 17:23

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm, hvad så med at vise os nogle gode billeder ???

Du kan se nogle på bl.a.:

http://www.digit.no/Tester/PentaxEI200/Pentax200_test.htm
http://www.pbase.com/cgadd

Men det er nu mere det med linserne jeg er interesseret i.
Dansk forhandler?
Er Tiffen linser OK?