Skærme
Fijala 3554
Hitachi skærm
Fra : Klitgaard

Dato : 10-01-02 15:08

Har tænkt på at købe en Hitachi 17" CM621FET 0.22 Dot 1600x1200/85Hz, TCO99,
nogen der har erfaringer med denne skærm - er den et godt køb?

Skal mest bruge den til spil, billedbehandling og webdesign.

....Klitgaard

Fra : John Smith

Dato : 11-01-02 02:07

"Klitgaard" <na@na.dk> wrote in message
> [...]
> nogen der har erfaringer med denne skærm - er den et godt køb?
>
> Skal mest bruge den til spil, billedbehandling og webdesign.

Har du tilfældigvis de specs. fra SHG?
Jeg overvejer selv at anskaffe den skærm men er ikke helt sikker på de
specs. passer, se evt. Hitachi's hjemmeside!

Dr. Smith

Fra : Karsten Andersen

Dato : 11-01-02 08:32

Fri, 11 Jan 2002 02:06:43 +0100, skrev "John Smith" <@>, på 17 linier,
i <3c3e3a9e$0$62899$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

> [...]
>Jeg overvejer selv at anskaffe den skærm men er ikke helt sikker på de
>specs. passer, se evt. Hitachi's hjemmeside!

Hvis SGH bare vil garantere den køre 1600x1200/85Hz så er jeg tilfreds

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : John Smith

Dato : 11-01-02 18:35

> Hvis SGH bare vil garantere den køre 1600x1200/85Hz så er jeg tilfreds

> [...]

Det tror jeg ikke den kan! Når man ser skærmen under oversigten står der
1600*1200/85Hz men hvis man trykker på skærmen står der MAX: 1280x1024@85
Hz.
Sprøgsmålet er så bare om frekvensen så passer eller om den er så lav som 65
Hz som beskrevet på Hitachi's hjemmeside!?

Fra : Klitgaard

Dato : 12-01-02 11:02

"John Smith" <@> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke den kan! Når man ser skærmen under oversigten står der
> 1600*1200/85Hz men hvis man trykker på skærmen står der MAX: 1280x1024@85
> Hz.

Ja, jeg havde specs. fra SHG.

> Sprøgsmålet er så bare om frekvensen så passer eller om den er så lav som
65
> Hz som beskrevet på Hitachi's hjemmeside!?

Tror næppe 1600*1200/85Hz passer . Jeg så det faktisk ikke før du nævnte
det - har bare fået at vide at Hitachi skærme skulle være gode.

....Klitgaard