Bye Bye N Sync!! May the fags be with you!
Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 10-01-02 14:40

N Sync skulle nu endelig være blevet klippet ud af EP2, på grund af alt det
postyr omkring det fra fans....

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=6&item=194054

Ahhhh - det luner

--
/mathias

Fra : Michael Nielsen

Dato : 10-01-02 15:58

skulle deres musik være med?

--
ZyKe

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 10-01-02 16:10

"Michael Nielsen" <zyke666@hotmail.com> wrote in message

> skulle deres musik være med?

Nej, men de skulle have haft Cameos - se tidligere tråd i denne gruppe:

N Sync i Episode 2! - fra den 6-1-2001

--
/mathias

Fra : mikey

Dato : 10-01-02 17:03

HElt ærlig hvad h skulel der være galt med de såkaldte 5 sekunder af deres
optræden ,
sikke noget pjat!!!!!!!!

Mathias Enevoldsen <enevoldsen@runbox.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1k5jn$o7n$1@eising.k-net.dk...

Fra : Peter G.

Dato : 10-01-02 17:26

In article <a1k5jn$o7n$1@eising.k-net.dk>, Mathias Enevoldsen
<enevoldsen@runbox.com> wrote...
> N Sync skulle nu endelig være blevet klippet ud af EP2, på grund af alt det
> postyr omkring det fra fans....
>
> http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=6&item=194054
>

> Ahhhh - det luner

Det er for dårligt! Så har han jo solgt ud! Gået på kompromis!
Miskrediteret sin kunstneriske integritet grundet pres udefra! En dukke i
massernes hænder!

Jeg synes vi skulle lave en underskriftsindsamling om at få scenen med
igen, som det _oprindeligt_ var planlagt.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-01-02 03:30

Peter G. <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> writes:

> Det er for dårligt! Så har han jo solgt ud! Gået på kompromis!
> Miskrediteret sin kunstneriske integritet grundet pres udefra! En dukke i
> massernes hænder!

Faktisk så jeg gerne, at han droppede Natalie Portman og Ewan
McGregor. Begge er meget kendte. Det er kun for at få masserne ind i
biografen, at de er med.

Og så kunne han godt droppe det der med at kalde filmene "Star Wars"
og have special effects. Det er jo også bare for at sælge billetter.

Fra : Peter G.

Dato : 11-01-02 12:23

In article <m3bsg1ei1s.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk>, Peter B. Juul
<pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote...
> Peter G. <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> writes:

> Faktisk så jeg gerne, at han droppede Natalie Portman og Ewan
> McGregor. Begge er meget kendte. Det er kun for at få masserne ind i
> biografen, at de er med.

Har Georgieboy eller hans stab ytret dette offentligt?

> Og så kunne han godt droppe det der med at kalde filmene "Star Wars"
> og have special effects. Det er jo også bare for at sælge billetter.

Ehh, den holder vist ikke helt.

Mit (lettere sarkastiske) svar var jo netop baseret på at deres
(eventuelle) udeladelse skulle være grundet de negative fan-udtalelser.
Heldigvis er det ikke blevet konfirmeret,at dette vil ske, eller hvad
grunden skulle være, hvis det sker. jeg var for hurtigt ude.

Peresonlig var jeg ret ligeglad om N'Sync var med eller ej, sålænge dette
ikke medførte større ændringer i historien. Men som før syntes jeg at en
eventuel leflen for fans over en mindre detalje er direkte latterlig.

Fra : Peter Kaas

Dato : 11-01-02 16:19

> Peresonlig var jeg ret ligeglad om N'Sync var med eller ej, sålænge dette
> ikke medførte større ændringer i historien. Men som før syntes jeg at en
> eventuel leflen for fans over en mindre detalje er direkte latterlig.

Stakkels Georg har sikkert fået dødstrusler, hvor en skummel person ringer
op midt om natten og siger med en dyb, hvæsende stemme, åndende tungt: "I
find your lack of taste disturbing..."

Mvh
Peter

Fra : CybaMerc

Dato : 10-01-02 19:25

A long time ago in a galaxy far, far away....
Mathias Enevoldsen wrote:

>N Sync skulle nu endelig være blevet klippet ud af EP2, på grund af alt det
>postyr omkring det fra fans....

[snip]

På sin vis er jeg godt tilfreds med, at de er ude. Det sender da om
noget et klart signal :D

På den anden side, er det egentligt også lidt syndt. NSYNC er vel også
en slags mennesker (:P), og under alle omstændigheder ville man næppe
have lagt mærke til dem, medmindre man kigger godt efter og kender dem
på deres ansigter.