Skærme
Fijala 3554
2 skærme på een pc. ???
Fra : John Tilsted

Dato : 10-01-02 13:14

Hej
Jeg har 2 ens skærme, HP Ultra VGA 17" . Kan disse 2 skærme køre på samme pc. og
hvordan gør man ?
På forhånd tak.
Hilsen John

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 10-01-02 14:11

John Tilsted wrote:

> Hej
> Jeg har 2 ens skærme, HP Ultra VGA 17" . Kan disse 2 skærme køre på samme pc. og
> hvordan gør man ?

Du skal bruge et ekstra skærmkort eller skifte det almindelige skærmkort ud med der
har 2 udgange (Kaldes DualHead, TwinView eller noget ligende)

Mvh

Bruno

Fra : Aggy

Dato : 10-01-02 16:06

Hvis du også vil spille computerspil, kan Radeon 8500 anbefales.

Hvis du derimod hælder mere til 2D, vil jeg klart anbefale Matrox G450 DH.
Har det selv og det kører forrygende (...langsomt i 3D;).

Mvh
Anders

John Tilsted <john.tilsted@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c3d859b$0$5495$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : John Tilsted

Dato : 10-01-02 21:16

Hej alle
Da jeg lige har skiftet skærmkort til Nvidia Riva 3D TN2 64 pro, har jeg det gamle S3 Trio 64V
Det monterer jeg så, men hvad skal jeg gøre følgende, skal skærmen så bare tilsluttes
og så genstartes, eller er der andet jeg skal ta´ højde for ?
Mhv John