Svar til Jakob om Debatkat
Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 10-01-02 12:08

Af en eller anden grund vil Newsgate ikke lade mig svare på dit eget indlæg, så
derfor på denne omstændelige måde...:

Hej Jakob.
Siden ser fin ud, men... medlemsskab der koster penge? tjaaeh, hvad skal jeg
sige? Personligt tror jeg jeg kan "klare mig" med denne gruppe og Helles
Dekatten, de er nemmerli gratis.

Jeg er nok bare en nærig rad der er vant til at internettet er gratis, men jeg
tror altså ikke jeg er alene...
Hilsner
Lisbeth

Fra : Jakob Jensen

Dato : 10-01-02 13:03

Hej Lisbeth

Jeg vil lige fjerne alle misforståelser.
Man kan registrere sig uden at det koster en krone.
Det der koster lidt, det er hvis man ønsker fordele.
Hvis man bare registrere sig og ellers skriver I forumet, så er det ganske
gratis.
Grunden til et medlemsskab koster penge, er for at slippe for reklamer, og
samtidig får de mulighed for at vinde præmier I konkurrencer og med mere.

I er velommen til at skrive, hvis i har andre spørgsmål.

Jeg vil i dag, gøre det nemmere at registrere sig, så det går hurtigere :)

Mvh. Jakob Jensen
http://www.debatkat.dk