Opera/Mozilla og JAVA
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-02 12:02

Greetings!

Jeg har Mozilla og Opera på min maskine. De installerer hver deres udgave af
JAVA og kan bestemt ikke bruge den andens udgave. Hvorfor skal have 2 gange
20MB brugt på JAVA-installationer...?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 10-01-02 13:09

Jesper G. Poulsen skrev (Jesper G. Poulsen wrote) ...
> Greetings!
>
> Jeg har Mozilla og Opera på min maskine. De installerer hver deres udgave af
> JAVA og kan bestemt ikke bruge den andens udgave.

Det tror jeg ikke på(?). Opera skal have at vide hvilken Java den skal
bruge gennem registreringsdatabasen.

--
Peter Fjelsten
Træt af IEs sikkerhedshuller og Netscape/Mozillas langsomhed? Skaf

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-02 17:16

"Peter Fjelsten" <spam_to_fjelsten@speedymail.org> wrote in message
> Det tror jeg ikke på(?). Opera skal have at vide hvilken Java den skal
> bruge gennem registreringsdatabasen.

Jeg kunne ikke få den til at acceptere den JAVA der lå i forvejen (som kom
sammen med Mozilla). Kan Mozilla anvende den Opera har leveret og hvordan
prøver jeg?

Fra : CHRistian

Dato : 11-01-02 02:10

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk>'s posting:

>Jeg har Mozilla og Opera på min maskine. De installerer hver deres udgave af
>JAVA og kan bestemt ikke bruge den andens udgave. Hvorfor skal have 2 gange

Prøvede du første at installere ikke-javaversionen af Opera?

Operas JRE er bare Suns, så der skulle ikke være noget spec. ved
dette. Så vidt jeg ved, er det også den, Moz bruger.

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-01-02 18:51

"CHRistian" <nospam@direkte.org> wrote in message
> Prøvede du første at installere ikke-javaversionen af Opera?

Ja. Jeg har ikke haft java-support længe. Nu har jeg så hentet Opera med
java.

Fra : Henrik Gemal

Dato : 11-01-02 09:06

Jesper G. Poulsen wrote:

> [...]
>JAVA og kan bestemt ikke bruge den andens udgave. Hvorfor skal have 2 gange

Du kan læse her:
http://gemal.dk/mozilla/java.html

hvordan du får Mozilla til at virke med Java....

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Get the latest and greatest Mozilla web browser at:
http://gemal.dk/mozilla/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-01-02 19:19

"Henrik Gemal" <spam@gemal.dk> wrote in message
> Du kan læse her:
> http://gemal.dk/mozilla/java.html
>
> hvordan du får Mozilla til at virke med Java....

Ja, det er fint. Mozilla havde fin Java-support indtil jeg valgte at skrælle
den ene Java. Hvordan får jeg nu Mozilla til at bruge den Java som fulgte
med Opera?