Hvem har lavet den ?
Fra : Jesper Balle Jensen

Dato : 10-01-02 11:53

I radioen i morgen hørte jeg en sang som de af og til spiller.Jeg mener den
hedder "kings have a name" eller "the king has a name" eller noget i den
dur. "Picture this" indgår også i sangen. Det er en meget stille sang, og
den bliver sunget af en mand.
Først troede jeg det var Tim Christensen, der stod bag. Det kunne godt lyde
lidt som ham, men jeg tvivler nu.

Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med korrekt titel og kunstnernavn
?

Jesper

Fra : nikolaj borg

Dato : 10-01-02 11:59

"Jesper Balle Jensen" <jbj@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
lyde
> lidt som ham, men jeg tvivler nu.
>
> Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe mig med korrekt titel og

Det kunne vel godt være Tim Christensens seneste single, King's Garden.

/Nikolaj

Fra : Jesper Balle Jensen

Dato : 10-01-02 12:39

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lyde

> kunstnernavn
>
> Det kunne vel godt være Tim Christensens seneste single, King's Garden.

Jeg tror det er den. Hehe titlen svipsede lidt
takker