Er xboxen kun en celeron?
Fra : Jones

Dato : 10-01-02 11:07

Er xboxen kun en 733 MHz, L2 cache 128 KB, 133 MHz bus, dvs svarer til
en celeron?

Der er billeder af xboxens indre på adressen:

http://www.hardocp.com/articles/xbox/

MVH Jones

Fra : Jones

Dato : 10-01-02 11:10

"Jones" <jones1024@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er xboxen kun en 733 MHz, L2 cache 128 KB, 133 MHz bus, dvs svarer til
> en celeron?
>
> Der er billeder af xboxens indre på adressen:
>
> http://www.hardocp.com/articles/xbox/

Det er lidt svært at forstå, hvorfor jeg ikke har postet det i
dk.spil.computer.konsol. Beklager, men nu er fejlen rettet.

MVH Jones

Fra : //Overby

Dato : 10-01-02 13:32

> Er xboxen kun en 733 MHz, L2 cache 128 KB, 133 MHz bus, dvs svarer til
> en celeron?

Det er vist en hybrid (Pentium og Celeron) som MS har fået
specieltfremstillet af Intel