Fejl på ISDN forbindelse
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 10-01-02 01:02

Jeg har indenfor de sidste dage haft fejl på min ISDN-forbindelse........

Når jeg ringer op til nogen ringer den rigtig nok i den anden ende. Når
røret løftes kan jeg tydelig høre modparten, men han/hun kan ikke høre mig!

For at rette forbindelsen har jeg fundet ud af, at jeg efterfølgende kan
ringe til mig selv, 2 gange!
1.gang kommer forbindelsen slet ikke igennem. Den er død. 2.gang går der
lige et stykke tid. Så skratter telefonen voldsomt, og melder optaget.

Herefter kan jeg ringe op til den jeg ville have forbindelse med og linien
er iorden.??

Fejlen optræder både på ISDN-telefon samt på analog, koblet til NT boksen
via Lasat Speed II.

Er der nogen der har været udsat for noget lignende?

--
Med Venlig hilsen
Ole PE Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-01-02 09:31

"Ole PE Jensen" <opej@city.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har været udsat for noget lignende?

Fænomenet hedder envejstale og når det påvirker to forskellige apparater
kan det være central-fejl. Snak evt med 80808047

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 11-01-02 11:08

> "Ole PE Jensen" <opej@city.dk> skrev i en meddelelse
>
> Fænomenet hedder envejstale og når det påvirker to forskellige apparater
> kan det være central-fejl. Snak evt med 80808047

Tak for svaret. Det vil jeg gøre.
--
Med Venlig hilsen
Ole PE Jensen

Fra : Ole PE Jensen

Dato : 12-01-02 01:52

> "Ole PE Jensen" <opej@city.dk> skrev i en meddelelse
>
> Fænomenet hedder envejstale og når det påvirker to forskellige apparater
> kan det være central-fejl. Snak evt med 80808047

Hej igen.........
Jeg har nu haft tekniker på besøg, og det viste sig at være TA boksen der
var defekt.
--
Med Venlig hilsen
Ole PE Jensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 12-01-02 09:55

> Jeg har nu haft tekniker på besøg, og det viste sig at være TA boksen
der
> var defekt.

Meget underligt at det også påvirkede din ISDN-telefon

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket