SR-2002
Fra : Bjarke Christensen

Dato : 10-01-02 00:01

Er der nogen der kender datoerne (med sikkerhed) i år ?? Jeg har mailet
Helsingør, men der kommer ingen svar ....

Bjarke

Fra : Mikkel Xbrahm

Dato : 10-01-02 09:32

Hej Bjarke.

Du kan finde alt om SR på adressen http://www.sjaellandrundt.dk hvor der
bl.a. er en nyhed om at datoerne for 2002 er fastsat til 14-17 juni.

Mikkel _/)_

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 11-01-02 20:32

OK, postet på websiden for 2 dage siden. Typisk, man checke og checker og
checker og når man så endelig tager sig sammen til at spørge, så er
informationen lige kommet.

Tak !

Bjarke