Fuerteventura
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 09-01-02 21:02

Har lige planlagt en uges ferie på Fuerteventura....og er nu lidt nysgerrig
med hensyn til at komme ud at fiske....er der nogen der kan hjælpe her????
Henrik

Fra : Karsten

Dato : 10-01-02 21:24

Hej Henrik
Var på øen i 1997 og skulle da og prøve at fiske , fik hjælp af vores guide
, som fandt noget der minder om hvad vi kalder turbåd , det kostede den gang
ca. 500.kr. for en hel dag pr person.

Men sikke en oplevelse , båden viste sig at være en de om sommeren brugte
til big game , så deres udstyr det var i orden skal jeg love for , dog er
vinter perioden ikke den bedste tid for stor fangst , men alligevel.
for at gøre en kort historie lang , så blev dagens fangst for mit ved
kommende 5 barracudaer 1 bluefish ( mini tun på 5 kilo ) + 3 andre arter som
jeg ikke kender navnet på men så skipper lige som de andre fisk fik med hjem
til sig og sin familie.

Så kære ven bare klø på og knæk og bræk
Karsten
pa2@image.dk