Blank side: Serveren kunne ikke findes ? ~
Fra : Lars Henrik Søfren

Dato : 09-01-02 23:18

Jeg har indbygget modem og netkort, og jeg tror disse har været i konflikt
på en eller anden måde - det har drillet meget, bl.a. har jeg ved forsøg på
at gå på internettet fået kontakt til Tiscalis server (forbindelsen ser ud
til at virke fint), men har kun fået "hvide" sider med teksten "Serveren
kunne ikke findes".

Jeg har disablet disse komponenter, og bruger nu mit eksterne Lasatmodem, og
efter ny Windowsinstallation virker det igen - og dog.... senest har jeg
oplevet samme fænomen, som dog løser sig efter en genstart. Jeg kan altså
komme ud for at etablere forbindelsen, og se de første 4-5 sider korrekt
hvorefter den begynder med at siden ikke kan vises.
Jeg har i øvrigt også lagt mærke til at den er blevet meget længe om at
gemme et hyperlink.

Er der nogen der kan give en forklaring på at man kan opnå forbindelse
(ikonet og status er OK), uden at kunne se sider på internettet (eller hente
post for den sags skyld) ??

Mvh
Lars Henrik