Logo-ikoner ?
Fra : Lars Henrik Søfren

Dato : 09-01-02 23:11

Jeg anvender WinME og IE 6.0. Nogle gange får jeg vist de små logo'er
(ikoner), når jeg f.eks. bookmarker hjemmesider (se f.eks. TV2.dk).
Det mærkelige er, at de også nogle gange forsvinder igen. Efter jeg har
restoret en total backup af mit C-drev, mangler jeg disse ikoner, der så
vidt jeg ved gemmer sig blandt cookies. Jeg har prøvet at slette alle
cookies, og anvendt "Føj til foretrukne" igen på alle de mest benyttede
hyperlinks, som jeg ved har disse logoer, men kan ikke få dem frem nu.

Er der nogen der ved hvor man sætter indstillingerne for disse og hvordan
får jeg dem frem igen ?

Mvh
Lars Henrik