Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan man stadig få Olympus c2100uz ?
Fra : Morten Kølbæk

Dato : 09-01-02 21:35

Hej

Alle i årvågne fotofreaks.

Er det en der har kendskab til en butik hvor Olympus c2100uz ikke er udsolgt
?

Jeg har været hos Merlin og Fredgård i Odense samt snakket med
www.kamerahuset.dk
De siger alle det samme: udsolgt.

Mvh Morten

Fra : Niels Svendsen

Dato : 10-01-02 00:14

Kik ind på http//www.edbpriser.dk jeg har set det der.

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Morten Kølbæk

Dato : 10-01-02 20:04

> Kik ind på http//www.edbpriser.dk jeg har set det der.

Jah, men dem der er billigst har desværre udsolgt og de næste er 1000 kr
dyrere.

Mon ikke jeg kunne være heldig at der er et tilbage hos en af de butikker
der har det på tilbud !

Er der nogen der har set et c2100 i en butik hvor det ikke er udsolgt !

Mvh Morten

Fra : Niels Sloth

Dato : 11-01-02 08:43

Jeg har lige købt en teleadaptor (B-300, 1,7 x) til min 2100 UZ hos
www.achatzi.de , og han har også 2100 UZ på lager til 510 Euro.

Jeg har ikke set andet end gode anbefalinger af manden, og jeg har
også fået en god betjening, og en linse som man ellers ikke kan få
andre steder, til en meget god pris (ca. 1200 kr).

Mvh. Niels

Fra : Morten Kølbæk

Dato : 11-01-02 23:11

Tak for godt input.

Jeg har haft kontakt med Herr Achatzi, men desværre han havde ikke og kunne
ikke skaffe flere 2100UZ og
teleadapteren er også udsolgt, men den kommer igen til februar.

Jeg var dog så heldig at en anden Merlin butik i Odense havde nogle 2100UZ
tilbage til kr 4695 incl 64 MB ekstra
Så idag lykkedes det at få fat i mit nye kamera.

Det fungerer rigtig godt, jeg har prøvet at tage nogle billeder indendørs
her til aften. Selv uden brug af blitz kan det lave flotte skarpe billeder.

Mvh Morten

Niels Sloth <sloth@post1.tele.dk> skrev i en

Fra : LT

Dato : 12-01-02 18:37

"Niels Sloth" <sloth@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt en teleadaptor (B-300, 1,7 x) til min 2100 UZ hos
> www.achatzi.de , og han har også 2100 UZ på lager til 510 Euro.

Hej Niels
Har du prøvet teleadaptoren , jeg har også Uzi 2100 og kunne også tænke mig
en , men har hørt at billederne ikke skulle blive helt skarpe med den , kan
du sige noget om det ?

med venlig hilsen
LT

Fra : Niels Sloth

Dato : 14-01-02 08:52

Jeg har købt en, og jeg er meget glad for den. Det er selvfølgelig
sværere at holde kameraet stille, når man har 17xtele, men det gælder
al teleoptik, ellers er den så vidt jeg kan bedømme (efter en uge)
knivskarp.

Niels

Fra : LT

Dato : 14-01-02 17:50

Hej Niels
tak for svaret så tror jeg jeg vil prøve at få fat i en

mvh
Lasse