crossover kabler
Fra : Krarup/Poulsen

Dato : 09-01-02 21:33

Ved godt det er både bedre og billigere, at købe kaler færdigsamlede. Men nu
har jeg altså både rj45 connectors og kabel liggende. Så jeg vil gerne gøre
det selv,MEN jeg kan ikke hvilke farver der skal krydses,er der en yngre
husker end min, som vil være mig behjælpelig? Det ville glæde en ældre herre
meget. På forhånd tak,Leif

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 09-01-02 21:39

"Krarup/Poulsen" <leila_krarup@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> det selv,MEN jeg kan ikke hvilke farver der skal krydses,er der en yngre
> husker end min, som vil være mig behjælpelig? Det ville glæde en ældre

http://hwb.sunsite.dk/ca_Ethernet10BaseTCrossover.html

/Dennis

Fra : Kaj & Boye

Dato : 09-01-02 22:41

Hvis du har et kabel der er monteret i den ene ende, så skal du skal krydse
det orange og det grønne par, altså montere disse omvendt af hinanden.