Hvor køber jeg mon en R2 Shrek?
Fra : Morten Wartou

Dato : 09-01-02 21:09

Hej!

Jeg står og skal bruge en R2 Shrek (formodentlig en importeret britisk
skive) på lørdag. Har nogen en idé om hvor jeg finder en butik der har en
sådan i København?

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Kurt Brixen

Dato : 09-01-02 22:00

On Wed, 9 Jan 2002 21:08:35 +0100, "Morten Wartou"
<donteventryspammingme@lokum.nu> wrote:

>Jeg står og skal bruge en R2 Shrek (formodentlig en importeret britisk
>skive) på lørdag. Har nogen en idé om hvor jeg finder en butik der har en
>sådan i København?

Sikkert Axel Music på hovedbanegården.
Du kan se deres adresser på www.axeldvd.dk

Kurt Brixen

Fra : Ole Kofoed

Dato : 09-01-02 22:15

"Kurt Brixen" <nospam@to.brixen.as> skrev i en meddelelse

> Sikkert Axel Music på hovedbanegården.
> Du kan se deres adresser på www.axeldvd.dk

Og du kan også spørge efter den australske region 4, den er nemlig også
region 2. Dog er den kun udgivet som enkelt-DVD.

Mvh.

Ole

Fra : Rasmus

Dato : 09-01-02 22:25

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> wrote in message
> Og du kan også spørge efter den australske region 4, den er nemlig også
> region 2. Dog er den kun udgivet som enkelt-DVD.

Den er den vi har (c: Den er OGSÅ region 2. Dvs. du kan godt spille den uden
at have regionsfri afspiller. Det værste er bare at den er udsolgt )c: Men
flere er på vej...

MVH
Rasmus
Axel Music

Fra : C.H.Engelbrecht

Dato : 09-01-02 23:24

Laserdisken på Skt. Pedersstræde har den vist liggende. -chris

Morten Wartou <donteventryspammingme@lokum.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:xp1%7.164$PO.6701@news.get2net.dk...

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-01-02 00:58

"C.H.Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote in message
> Laserdisken på Skt. Pedersstræde har den vist liggende. -chris
> Morten Wartou <donteventryspammingme@lokum.nu> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:xp1%7.164$PO.6701@news.get2net.dk...

Takker - jeg vil kigge der. Og tak til alle andre der svarede, naturligvis.
:)

Med venlig hilsen,

Morten Wartou