CS bots
Fra : Martin K

Dato : 09-01-02 20:46

Hejsa

Jeg har netop installeret CS 1.3 igen... nu mangler jeg nogle bots. Jeg har
før haft realbots, men de fik cs til at gå ned efter ca 7½ minuts spil (æv).
Nu har jeg så geninstalleret cs, og det virker tilsyneladene fint igen, men
hvilke bots skal jeg vælge??? Jeg har hørt godt om nogle ved navn PodBots,
men i givet fald, hvor finder jeg disse...?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : J Skantse

Dato : 09-01-02 21:04

http://botplanet.gamesweb.com/

mvh/Jørgen

Fra : Klitgaard

Dato : 10-01-02 09:17

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvilke bots skal jeg vælge??? Jeg har hørt godt om nogle ved navn PodBots,
> men i givet fald, hvor finder jeg disse...?

Prøv Google: http://www.google.com/search?hl=da&q=pod+bots+cs&lr=

....Klitgaard

Fra : Martin K

Dato : 10-01-02 15:50