Front page 2000
Fra : Alan Olsen

Dato : 09-01-02 19:43

Jeg har efter at have skiftet Harddisk fået et problem.
Min hjemmeside brændte jeg på Cd inden jeg lukkede ned og den er nu igen
lagt ind på den nye harddisk.

Hver gang jeg forsøger at ændre noget på min hjemmeside bliver jeg nægtet
adgang til at gemme.

Meddelsen lyder noget i retningen.
Filen kan ikke åbnes med skrive adgang.

Hvad gør jeg for at få adgant til min hjemmeside igen.

Alan

Kik ind på www.lungfish.dk

Fra : Egil Kristiansen

Dato : 09-01-02 20:08

Hei

Når du kopierte filene tilbake til harddisken holdt de på egenskapen
'Skrivebeskyttet'.
Merk alle filene (i mappen på harddisken), velg egenskaper, og fjern hake
for 'Skrivebeskyttet'

håper det hjelper

mvh
Egil Kristiansen

Fra : Alan Olsen

Dato : 10-01-02 14:30

Jeg takker for de 2 foreslag, det bliver først i week-enden at jeg får tid
til at lege med hjemmesiden.

Mvh Alan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-01-02 20:06

Wed, 9 Jan 2002 19:42:37 +0100, skrev "Alan Olsen"
<al.olsen@mail1.stofanet.dk>:

>Meddelsen lyder noget i retningen.
>Filen kan ikke åbnes med skrive adgang.

Har du fjernet skrivebeskyttelsen, som kommer efter en tur på cd?
--
med venlig hilsen
Knud