Logo i Sagem MC 932 og Telmore :-)
Fra : Z

Dato : 09-01-02 17:47

I dag er jeg endelig lukket ind i varmen af TDC, i fredags lukkede som
aftalt Orange for forbindelsen og jeg har siden ventet på TDC.
Det skete, takket være en Jacob fra Telmore support der virkelig fik punket
TDC så de åbnede.
Jeg syntes at det virker som nogle kanonfede mennesker der er hos Telmore og
et godt selskab - jeg tøver i al fald ikke med at reklamere for dem
fremover.

Min blå Sagem 932 viser for det første Mobilix som logo når man tænder og
når kontakten er opnået står der DK TDK-MOBIL.
Kan det ændres??

Nej - jeg har ikke råd til en ny telefon foreløbig...

Optimistiske hilsner
Michael

Fra : Michael Jensen

Dato : 09-01-02 18:16

> [...]
og
> et godt selskab - jeg tøver i al fald ikke med at reklamere for dem

Dejligt med en positiv historie midt i alle de dårlige

> Min blå Sagem 932 viser for det første Mobilix som logo når man tænder og
> når kontakten er opnået står der DK TDK-MOBIL.
> Kan det ændres??

Det mener jeg faktisk ikke man kan, da det svjv. er noget fabriks
programmeret.

Venligst

Michael Jensen

Fra : Mickey

Dato : 09-01-02 19:36

> Jeg syntes at det virker som nogle kanonfede mennesker der er hos Telmore
og
> et godt selskab - jeg tøver i al fald ikke med at reklamere for dem
> fremover.

glæd dig til de holder sommerfest - hvis altså det bliver til noget....

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis

<theo-> ADSL.....is that some sort of learning difficulty?
Problemer med forbindelsen ? - lav en traceroute på http://trace.susie.dk

Fra : Steffen Larsen

Dato : 09-01-02 22:49

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 09-01-02 23:02

On Wed, 9 Jan 2002 22:48:35 +0100, Steffen Larsen <zool@diku.dk>
wrote:

>Jep! det plejer at være super, med kanon lækre præmier!

Vi er i øjeblikket igang med at planlægge en forårs tur ud i det blå,
hvor vi gerne vile besøge så mange byer (kunder) som muligt. men
jeg vil personligt garantere at voresnæste sommerfest bliver mange
gange sjovere/bedre end den sidste, hvor vi havde ca. 1000
besøgende.

Mvh

Frnk Rasmussen

Fra : Mickey

Dato : 09-01-02 23:31

> [...]
> jeg vil personligt garantere at voresnæste sommerfest bliver mange
> gange sjovere/bedre end den sidste, hvor vi havde ca. 1000

jeg kan slet ikke vente!

Fra : Z

Dato : 10-01-02 00:33

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
> On Wed, 9 Jan 2002 22:48:35 +0100, Steffen Larsen <zool@diku.dk>

> jeg vil personligt garantere at voresnæste sommerfest bliver mange
> gange sjovere/bedre end den sidste, hvor vi havde ca. 1000

Se - det lyder jo interessant - hvis alt går vel, kan jeg nok medbringe et
par nye smukke kunder af typen hunkøn
Er der livemusik?

Hilsen
Michael

Fra : Mickey

Dato : 10-01-02 01:40

> par nye smukke kunder af typen hunkøn

hmmm, jeg vil godt ha en tror jeg ;)

> Er der livemusik?

det var der sidst...

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 09-01-02 22:46

On Wed, 9 Jan 2002 17:46:35 +0100, "Z" <diggler_6@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg syntes at det virker som nogle kanonfede mennesker der er hos Telmore og
>et godt selskab - jeg tøver i al fald ikke med at reklamere for dem

Jakob, og en langt række andre supportere, har arbejdet tæt på
døgndrift så længe vi har haft problemer med TDC. Jeg tror en gns.
arbejdsuge for vores kundeservive folk er tæt på 65 timer, en helt
abnorm indsats.

Dejligt med et rosende indlæg, der iøvrig er videresendt til alle
vores medarbejdere. Tak for det...

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen

Fra : Z

Dato : 10-01-02 00:34

> On Wed, 9 Jan 2002 17:46:35 +0100, "Z" <diggler_6@hotmail.com> wrote:

> Dejligt med et rosende indlæg, der iøvrig er videresendt til alle
> [...]

Det var så lidt.

Hilsen
Michael