CSS og <INPUT TYPE="file">
Fra : news.sektornet.dk

Dato : 09-01-02 15:26

Hejsa

Hvordan kan man "style" "Browse" knappen på et sådan tag?
<INPUT TYPE="file">

MVH

Jochke

Fra : Søren Søby

Dato : 09-01-02 16:03

Hej Jochke

Således:

<HTML>
<HEAD>
<STYLE>
.smart_knap {border: 1px dotted red;}
</STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<INPUT TYPE="FILE" CLASS="smart_knap">
</BODY>
</HTML>

Hvad der kan stå mellem { og } kan du læse mere om på:
http://www.w3schools.com/css/default.asp

Med venlig hilsen
- Søren Søby

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 09-01-02 16:33

"Søren Søby" <cyberviking@stofanet.dk> skrev
[SNIP]

Ville du ikke være rar at citere?

FUT: news:dk.admin.netikette

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-01-02 16:36

Wed, 9 Jan 2002 16:02:37 +0100, skrev "Søren Søby"
<cyberviking@stofanet.dk>:

Hej Søren.

Velkommen til og det er helt fint, at du besvarer spørgsmål, men
vil du ikke godt citere efter netiketten?

Læs min signatur og
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> - tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Jochke

Dato : 09-01-02 17:29

"Søren Søby" <cyberviking@stofanet.dk> wrote in message
> Hej Jochke

> [...]

Det har jeg prøvet. Glemte nok at specificere det jeg ville have ændret
udseende på. Det var selve "Browse" knappens flade. Uden tekstfeltets farve
skifter med.

MVH

Jochke

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 09-01-02 20:05

news.sektornet.dk skrev:

> Hvordan kan man "style" "Browse" knappen på et sådan tag?
> <INPUT TYPE="file">

Hvis du har defineret f.eks. en baggrundsfarve for input, så vil den
også virke for "Gennemse"-knappen ved filuploadfelter. Dog har Internet
Explorer en fejl på lige netop det område, så det er ikke sikkert, du
kan gøre det dér. Download Mozilla eller Netscape 6 og få det til at
virke dér og valider det på http://jigsaw.w3.org/css-validator/. Hvis
det dernæst ikke virker i Internet Explorer, så er der nok ikke så
meget, du kan gøre.

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Jochke

Dato : 09-01-02 20:25

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> wrote in message

> Hvis du har defineret f.eks. en baggrundsfarve for input, så vil den
> også virke for "Gennemse"-knappen ved filuploadfelter.

Ja den gælder for både "Browse" knappen og tekstfeltet. Men vil det sige at
hvis jeg ikke har løst til at ændre ved tekstfeltets overflade og kun
"Browse" knappen er det umuligt?

MVH
Jochke