HJÆLP!!! I-Frame
Fra : Faxe

Dato : 09-01-02 15:11

Hej Alle

Efter at have brugt MANGE timer på min hjemmeside. Vil den lige pludselig
ikke vise min I-Frame på forsiden.

I "rammen" hvor den skulle have været står bare
"Your browser does not support inline frames or is currently configured not
to display inline frames"

Hvordan kommer jeg til at se min I-Frame igen??

Faxe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-01-02 16:31

Wed, 9 Jan 2002 15:11:14 +0100, skrev "Faxe"
<jademutter@hotmail.com>:

>Hvordan kommer jeg til at se min I-Frame igen?

En url vil hjælpe ellers er det umuligt at sige, om det er
browseren eller noget i koden, der er noget galt med.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Faxe

Dato : 09-01-02 16:38

Hej Knud

> En url vil hjælpe ellers er det umuligt at sige, om det er
> browseren eller noget i koden, der er noget galt med.

Man kan godt se den på nettet, men i Frontpage XP virker det ikke. Det
virker fint nok når jeg viser siden i en browser, eller på internettet.

Hilsen
Faxe

Fra : Garfield

Dato : 09-01-02 17:46

"Faxe" <jademutter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Man kan godt se den på nettet, men i Frontpage XP virker det ikke. Det
> virker fint nok når jeg viser siden i en browser, eller på internettet.

Jamen så kom dog med linket som Knud spurgte om.

Garfield

Fra : Faxe

Dato : 09-01-02 19:18

> Jamen så kom dog med linket som Knud spurgte om.

Problemet opstår jo kun når jeg vil se siden i Frontpage, på nettet fejler
det ikke noget. Derfor er der intet at se på linket. Det har hele tiden
virket, men pludselig holdt det op!!

www.all-sign.dk

Faxe