Headset til T68..
Fra : Partymaker

Dato : 09-01-02 14:37

Nogle der ved hvor man kan få fat i et billigt (evt. uorginalt) headset til
T68.. Da jeg syn's 2-300.- er lige i overkanten for en par hovedtelefoner
med en lille mic..

Takker..

MVH - Sigurd..

Fra : Henrik H. A.

Dato : 09-01-02 14:58

www.thansen.dk har et OK udvalg.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-01-02 16:11

"Henrik H. A." <henrik@hove-andersen.com> skrev i en meddelelse

> www.thansen.dk har et OK udvalg.

Prøv evt. at se hos www.tele2shop.dk

De har alt Originalt,,, og til meget fornuftige priser...

Fx.:

Bærbar håndfri med FM Radio 59 Kroner.....

Der står:

Passer til A1018s/T10s/T18s.Med Ericssons håndfrie løsning med FM-radio kan
du holde dig i forbindelse med din familie, venner og kolleger, samtidig med
at du lytter til musik, sportsbegivenheder og de seneste nyheder.
Brugervenligheden, komforten og sikkerheden er den samme som på andre
transportable, håndfrie Ericsson-produkter.

Mon den ikke også passer til 68´eren?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-01-02 16:12

> Bærbar håndfri med FM Radio 59 Kroner.....

Eller
Ericsson HBH15 Bluetooth Headset
1484,00 DKK

Fra : Fischer

Dato : 09-01-02 16:20

> De har alt Originalt,,, og til meget fornuftige priser...
> Fx.:
> Bærbar håndfri med FM Radio 59 Kroner.....
>
> Mon den ikke også passer til 68´eren?

- Nej.

*Fischer