Er der bøger for begyndere om Opera?
Fra : Woody

Dato : 09-01-02 14:40

Jeg har lige nu forsøgt at få forbindelse til Opera help On-line, for
at læse om : I would like to learn Operas most populars deatures
men jeg får ingen svar, er det fordi det er svært at komme igennem om
eftermiddagan eller hva'?
mvh Woody

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 09-01-02 17:10

Woody skrev (Woody wrote) ...
> [...]
> at læse om : I would like to learn Operas most populars deatures
> men jeg får ingen svar, er det fordi det er svært at komme igennem om

Prøv følgende lænker for at lære mere om Opera:
http://www.searchengineworld.com/opera/ - meget omfattende
http://www.opera.com/support/usingopera/
http://www.opera.com/support/mastering/
http://sue-sims.nu/opera/resources/

--
Peter Fjelsten E-mailadressen virker!

Fra : CHRistian

Dato : 10-01-02 00:10

Woody <jensgibe@email.dk>'s posting:

Ang bog: http://www.nostarch.com/opera.htm -- har ikke selv læst
den, og den er til ver 5.x, men den kan ret sikket godt bruges til
ver. 6.

Prøv http://www.opera.com/support/usingopera/features/

>men jeg får ingen svar, er det fordi det er svært at komme igennem om
>eftermiddagan eller hva'?

Tænker du på den interne søgning, altså fx i adressefeltet: "o
mail"?

--
Derfor browseren Opera: http://home12.inet.tele.dk/chrmax/o.html