Hvordan kan man se om et backup er ok???
Fra : Henning S Christians~

Dato : 09-01-02 12:56

tog forleden 2 backup af 3310 v 5,03 begge fra 0020000 til 0030000 begge
fyldte det samme i kb, men da jeg lagde det ene retur skrev fonen contact
service efter en tur med det andet alt ok så det ene backup må være defekt
men hvordan ser man det når begge tilsyneladende fylder det samme

for at maile mig fjern nospam- fra min email

Fra : Jens Karstoft

Dato : 09-01-02 13:23

Du åbner filen i eksempelvis wordpad og ser hvordan den ser ud.
Hvis der er en masse forskellige underlige tegn, hvor du engang imellem kan
se tal, så er den ok.
Hvis der kun er en slags underlige tegn som eksempelvis ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
igennem hele filen, så er den ikke god.

Mvh
Jens Karstoft
www.unlockzonen.dk

Fra : Carsten Suhr

Dato : 14-01-02 17:49

Du skal åbne filen i en hexeditor, hvis den visser FF FF FF så er den ikke
ok.

Mvh

Carsten