Ericson T65
Fra : Christian Dam-Hansen

Dato : 09-01-02 12:21

Er der nogle der kan give lidt inside info om denne model.
- Er standby tiden virkelig omkring 300 timer?
- Kan man leve med de små plastik knapper?
- Findes der andre bedre alternativer i 2000,- kr. klassen. hvor standby
tiden er på samme niveau?

Hvis jeg nu skulle vælge denne model - ville jeg gerne have den i gul, men
jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan købe den i gul.
Kan man skifte covers på den?

På forhånd tak

Christian

Fra : Anders Berg

Dato : 09-01-02 12:34

Her har de den i gul:

http://www.tele2shop.dk/

Nej, man kan ikke skifte cover på den.

Mvh. Anders

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 09-01-02 20:42

"Christian Dam-Hansen" <cdh@navipartner.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Hvis jeg nu skulle vælge denne model - ville jeg gerne have den i gul, men
> jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan købe den i gul.

Jeg har hatt T65 siden den kom ut på markedet, dvs siden beg. av november.
Her er noen argumenter for og mot:

FOR:
Størrelsen
Innebygget antenne
Bra følsomhet
Stort display
Menysystemet
WAP
GPRS (som reduserer utgiftene ved bruk av WAP. WAP med vanlig
telefonoppkobling er for kostbart).
E-mail
EMS
Hurtigmeny
Virker solid bygget
Stilig
Godt utvalg av ekstrautstyr
Kan synke med Outlook, god programvare.

MOT
Ikke utskiftbart deksel (ikke alle synes det er et 'must')
Tastene er litt for små og runde. De er også for harde, men dette bedrer seg
etter noen tids bruk.
Tekst og tall på tastene er vanskelig å lese, og de er dårlig belyste.
Besværlig å sette opp for GPRS, men når det først er gjort, fungerer det
helt fint.
Ikke IrDA
Ikke Bluetooth, men det finnes ennå få produkter med Bluetooth.

Jeg er meget godt fornøyd med min T65. Den er enkel å bruke, og jeg kan
anbefale den på det varmeste. Du kan 'prøvekjøre' den på
www.sonyericssonmobile.com Der kan du også laste ned brukerveiledning i
pdf-format. Lykke til!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 09-01-02 22:05

On Wed, 9 Jan 2002 12:21:21 +0100, "Christian Dam-Hansen"
<cdh@navipartner.dk> wrote:

>Er der nogle der kan give lidt inside info om denne model.
>- Er standby tiden virkelig omkring 300 timer?

Min holder over en uge pr. opladning (nok omkring 200 timer).
Jeg taler ca. 15 min. og skriver et par SMS'er om dagen. Desuden
bevæger jeg mig meget rundt i landet i løbet af dagen og telefonen
skal derfor bruge ekstra strøm på hele tiden at finde nye sendemaster.

- de 300 timer er jo også kun max. standbytid - dvs. telefonen må ikke
bruges, men blot ligge stille et sted med perfekt dækning, ingen
trafik på nettet osv!

>- Kan man leve med de små plastik knapper?

Jahh - hvis du skriver mange SMS'er og har været vant til f.eks. en
Nokia vil du nok blive lidt irriteret og de små knapper, men ellers
virker de OK. (Desuden er T9 ordbogen væsentligt langsommere end i
f.eks. Nokia).
Menuknappen og Yes/No-knapperne er glimrende

>- Findes der andre bedre alternativer i 2000,- kr. klassen. hvor standby
>tiden er på samme niveau?

Dunno....

>Hvis jeg nu skulle vælge denne model - ville jeg gerne have den i gul, men
>jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan købe den i gul.
>Kan man skifte covers på den?

Nej - du kan ikke skifte covers og batteriet sidder inde i maven på
den så det kan du ikke komme til uden en skruetrækker og en brudt
garanti, men det bliver nok heller ikke nødvendigt da det er et Li-ion
der kan tåle klat-ladninger osv.

--
/Jesper Rasmussen
OBS: Remove -NOWAY- before replying!