Dark Age of Camelot Hvem spiller??
Fra : Michael Thomsen

Dato : 09-01-02 12:09

Hejsa..

Der er efterhånden mange der spiller Beta versionen af DAoC.

Og det kunne egentlig være ret fedt og vide hvor mange der spiller det, og
med hvilken Class m.m. Man kunne jo evt lave en dansk Guild

Jeg spiller selv i Hibernia som Champion og kalder mig selv Gichaelz

Mvh Michael

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 09-01-02 15:26

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med hvilken Class m.m. Man kunne jo evt lave en dansk Guild
>
> Jeg spiller selv i Hibernia som Champion og kalder mig selv

Hvorfor spille på beta serveren når man har det færdige servere
at spille på ? (USA version af spillet)

Jeg er en lvl 18 Theurgist fra Merlin serveren og jeg er i en
guild.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Michael Thomsen

Dato : 09-01-02 15:08

Fordi det er for dyrt at spille! :)

Fra : Mathias Christensen

Dato : 09-01-02 18:08

Bliver det da billigere at spille den europæiske version?

Fra : Michael Thomsen

Dato : 10-01-02 09:57

Så vidt jeg har forstået skal man ikke betale pr. måned men kun for spillet.
Men det skulle også komme til at koste 600,-

Mvh Michael

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 10-01-02 11:14

> Så vidt jeg har forstået skal man ikke betale pr. måned men kun
for spillet.
> Men det skulle også komme til at koste 600,-

At dokumentere tak.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 10-01-02 12:37

On 10 Jan 2002 10:14:17 CET, "Soren 'Disky' Reinke"
> [...]

>Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
>http://www.disky-design.dk/fish
>Remove IHSYD from email address when replying by email

Det kommer til at koste 10 Euro per måned eller 27 Euro for 3 måneder.

Mvh
Michael

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 10-01-02 13:45

> Det kommer til at koste 10 Euro per måned eller 27 Euro for 3
måneder.

Altså også en månedspris som de amerikanske servere.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 10-01-02 13:05

Det var ikke mig der har skrevet det post :)

Jeg syntes bare ikke at jeg kan finde nogen pris på www.camelot-europe.com

Mvh Michael

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 10-01-02 20:45

Tryk på Buy under Information: 10 euro eller 6£ per måned. Mener det kostede
499 kr. i Fona i dag. Ikke at jeg købte det - kiggede blot.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 12-01-02 11:11

On Thu, 10 Jan 2002 20:45:08 +0100, "Henrik Steen Larsen"
<hsl@adslhome.dk> wrote:

>Tryk på Buy under Information: 10 euro eller 6£ per måned. Mener det kostede
>499 kr. i Fona i dag. Ikke at jeg købte det - kiggede blot.

Du skal bare være opmærksom på, at de versioner der er i butikkerne
lige nu er til de amerikanske servere.

Mvh
Michael

Fra : Michael Thomsen

Dato : 10-01-02 13:05

Hvorfor ikke bare spille Beta versionen ??

Fra : Michael Thomsen

Dato : 12-01-02 11:08

On Thu, 10 Jan 2002 13:05:15 +0100, "Michael Thomsen"
<gichael@hunters.dk> wrote:

>Hvorfor ikke bare spille Beta versionen ??

Fordi den ikke findes om et par uger =)

Mvh
Michael