Hvor finder jeg Bios updates til dette ...
Fra : J.B.L@B.F

Dato : 09-01-02 10:21

Er der en der ved hvor jeg finder Bios updatering til det bundkort.:

61-012A-004500-00111111-071595-440LX-PPLX012A-H: Yakumo P686LX

har kigget på http://www.yakumo.de/ men det ser ikke ud til at de har noget
med MB at gøre mere

Håber der er en der har et godt bud, da jeg gerne vil have det updateret pga
HD str (30 GB) og Skærmkort Identifiktion (Voodoo Banchee), som det ikke kan
finde.

Sjovt nok starter det fint op med mit Matrox G400 Marvel som er meget nye
end Banchee Kortet.

Fra : Deaster

Dato : 09-01-02 11:05

--
"J.B.L@B.F" <dawebman@os.dk> wrote in message

> [...]
pga
> HD str (30 GB) og Skærmkort Identifiktion (Voodoo Banchee), som det ikke

Don't know sorry.

> Sjovt nok starter det fint op med mit Matrox G400 Marvel som er meget nye
> end Banchee Kortet.

Hvad i alverden vil du med et Banshee kort når du har et G400 Marvel?

Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.
Ny på Ng'er? Tjek www.usenet.dk

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 09-01-02 14:35

J.B.L@B.F wrote:

> [...]
> bundkort.:
>
> 61-012A-004500-00111111-071595-440LX-PPLX012A-H: Yakumo P686LX

<snip>

Her er hvad de skriver:

Vobis hat im Zusammenhang mit dem Erwerb des Namens "Yakumo"
keinerlei Garantieverpflichtungen für ältere YAKUMO-Produkte
übernommen.

De er blevet opkøbt, og køberen yder ikke support på gamle
produkter - øv.

Jeg har fundet to links, men det ser ikke ud til at der er en ny
BIOS til dit board nogen af stederne - kig hellere selv efter
for en god ordens skyld:

http://th2chips.host.sk/yakumo/

http://www.yakumo.nl/website/service/drivers.htm

--
MVH
Thomas A. Frederiksen

Fra : J.B.L@B.F

Dato : 09-01-02 17:11

takker for hjælpen, men der er desværre ikke noget til mit MB ((

Hej