Klatten
Fra : dnh

Dato : 09-01-02 10:05

Kan i også lide at slikke konen/kærsten ren i skridtet efter i er kommet
i hende,med klatten når den løber ud eller hun køre det ud og det hele.sked, der hedder:"Logon lykkedes ikke.Du skal logge på Microsoft

http://www.kandu.dk/

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 09-01-02 21:49

"dnh" <dnh.news@kandu.dk> wrote in message
: Kan i også lide at slikke konen/kærsten ren i skridtet efter i er kommet
: i hende,med klatten når den løber ud eller hun køre det ud og det
hele.sked, der hedder:"Logon lykkedes ikke.Du skal logge på Microsoft

ehm... logon lykkedes ikke ? ... klatten ? hvad skete der i det indlæg ?

Fra : Gitte Beyer

Dato : 09-01-02 13:07

Hejsa

>ehm... logon lykkedes ikke ? ... klatten ? hvad skete der i det indlæg ?

Windows er overfølsom over for klatter....(og alt muligt andet)

MVH
Gitte

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 09-01-02 22:00

"Gitte Beyer" <gitte@beyer.nu> wrote in message
: Hejsa
:
: >ehm... logon lykkedes ikke ? ... klatten ? hvad skete der i det indlæg ?
:
: Windows er overfølsom over for klatter....(og alt muligt andet)
:

LOL, naturligvis ... jeg får tit fejlen 'IE udførte en ulovlig handling og
kørte med klatten'

Fra : Gitte Beyer

Dato : 09-01-02 13:24

Så længe den ikke slugte klatten...

Fra : Leonard

Dato : 09-01-02 14:06

gitte@beyer.nu (Gitte Beyer) skrev:

>Så længe den ikke slugte klatten...

Det er måske forbeholdt dig ?
--
Leonard

Fra : Sking aka Crash Over~

Dato : 10-01-02 00:45

"Leonard" <thisisnotavalidemailadress@sospamoff.cuba> wrote in message
: gitte@beyer.nu (Gitte Beyer) skrev:
:
: >Så længe den ikke slugte klatten...
:
: Det er måske forbeholdt dig ?

Eller NetScape?

Fra : Sott

Dato : 09-01-02 19:15

Hej nye skribenter i dss :0)
Og velkommen til - det er dejligt med nye "ansigter".

"Sking aka Crash Override" <i.crashed@mainframen.dk> skrev i en meddelelse

> : >Så længe den ikke slugte klatten...
> :
> : Det er måske forbeholdt dig ?
>
> Eller NetScape?

Vær søde at lægge mærke til, hvornår tråden begynder
at ligne/være som chat - for så er det på tiden at futte den
over i f.eks. dk.snak.snik

Der har været mange diskussioner her i dss om chat/snak,
og der er almindelig enighed om, at det er uønsket med
"for megen" snik/snak.

FUT: news:dk.snak.snik

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 09-01-02 19:38

> [...]
>
> Der har været mange diskussioner her i dss om chat/snak,
> og der er almindelig enighed om, at det er uønsket med

HØRT!

Fra : Gitte Beyer

Dato : 09-01-02 16:22

Hej

>Det er måske forbeholdt dig ?

Det kommer så sandelig an på, hvem der levere klatten...

MVH
Gitte