Telia + OT501 + WAP
Fra : Kasper

Dato : 09-01-02 01:25

Hej

Jeg har købt en Alcatel One Touch 501 gennem Røde Kors Kampagnen, det kører
med et Telia classic abonnement. Abonnementet indholder wap, men jeg kan
ikke få det til at virke. Det eneste der sker, er at jeg får lov til at se
på en Alcatel grafik, men ellers kan jeg ikke foretage mig noget. Jeg har
dobbeltchecket indstillingerne jvf. Telias hjemmeside, men jeg kan ikke se
nogen fejl. Jeg har tænkt på om der er fejl i softwaren.

Har nogen af jer haft problemer her?

/K

Fra : jan steen sørensen

Dato : 09-01-02 10:51

"Kasper" <xkx@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dobbeltchecket indstillingerne jvf. Telias hjemmeside, men jeg kan ikke se
> nogen fejl. Jeg har tænkt på om der er fejl i softwaren.

Ring til Telia - de plejer at være hurtige og flinke til at hjælpe!
Jan

Fra : Arvid Mærsk

Dato : 09-01-02 23:29

Kasper skrev så viseligt:

> [...]
>dobbeltchecket indstillingerne jvf. Telias hjemmeside, men jeg kan ikke se
>nogen fejl. Jeg har tænkt på om der er fejl i softwaren.

Jeg har samme telefon og samme problem, og det er ikke softwarefejl.
Jeg ved, at Telia har haft store problemer med serveren med nedbrud i
længere perioder (flere uger). Jeg har dog været på deres wap i en
kort periode, men nu ser det ud til at den er nede igen.
Du kan i stedet benytte TDC's wap-tjeneste. Den benytter jeg. Der
findes opsætningsvejledninger til flere telefoner på www.tdc.dk, bl.a.
Alcatel OT501.

--
mvh Arvid Mærsk
amaersk@adr.dk

Fra : Kasper

Dato : 10-01-02 18:03

> [...]
> kort periode, men nu ser det ud til at den er nede igen.
> Du kan i stedet benytte TDC's wap-tjeneste. Den benytter jeg. Der

Vielen dank!

/Kasper

Fra : Arvid Mærsk

Dato : 21-01-02 16:26

"Kasper" <xkx@sol.dk> skrev så viseligt:

>Jeg har købt en Alcatel One Touch 501 gennem Røde Kors Kampagnen, det kører
>med et Telia classic abonnement. Abonnementet indholder wap, men jeg kan
>ikke få det til at virke.

Så er wap.telia.dk oppe at køre. Så længe det varer

Arvid Mærsk
www.enterpol.dk, dit fristed på nettet.