Hjælp til en webkalender
Fra : Thomas

Dato : 09-01-02 00:21

Hej derude
jeg har forgæves søgt efter en simpel kalender jeg kan smide ud på min
skoles hjemmeside. Om muligt skal der være en åben del alle kan se og
en logindel til lærerne. Derudover skal den være uhyggelig let at
sætte ind på siden (evt en Java applet), samt den skal helst kunne
importere data fra Outlook 2000.

Håber meget på hjælpe da jeg er ved at blive sindsyg af ikke at kunne
finde noget brugbart.

Mvh. Thomas

Fra : Soeren Dalby

Dato : 09-01-02 19:36

Følgende er et konkret eksempel:

http://www.geocities.com/SiliconValley/Lakes/8620/vmaxcalendar.html

Men site't

http://www.calendarzone.com/

Indeholder flere referencer.

--
Med venlig hilsen / best regards

Soeren Dalby

Fra : Alex B. P.

Dato : 17-01-02 16:00

Prøv jBScheduler 3.3 -- Den styrer for vildt ....

http://www.visualmart.com/java/jbscheduler.asp

Se alle de fine awards den har fået - ... bruger den selv i øjeblikke i et
større projekt.

/Alex

Fra : Hans Peter Dahl Hans~

Dato : 20-01-02 11:55

> "Thomas" <thomas@foghs.dk> wrote in message

Kenneth Pedersen IT-konsulent for Ikast kommune, har lavet et system i
asp-kode til webben.
Den kan ses/hentes på
http://www.ikast-komm.dk/demo/

Desværre kan den ikke..