Nysteriliseret hunkat
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 08-01-02 23:27

Hejsa
Ja nu skriver jeg altså lige igen.
Jeg fik mine to katte igår (mandag) hvor hunnen (Røskva) netop var blevet
steriliseret om formiddagen. Hun var altså stadig godt medtaget da jeg
hentede hende. Hun fik så en masse søvn i går aftes, og jeg hørte slet ikke
noget til hende i nat. I løbet af i dag har hun heller ikke lavet andet end
at sove på sofaen. Da jeg aldrig har haft kat før ved jeg ikke rigtig om det
er normalt at de reagerer sådan efter en sterilisation - eller om hun bare
er så inaktiv.
Men hvor lang tid er sådan nogen påvirket af operationen? Hun har heller
ikke rigtig spist noget idag selvom jeg har tilbudt hende en masse
forskelligt. Desuden går hun heller ikke særlig meget rundt. Er det normalt?
Mvh
Vibeke

Fra : A. Knudsen

Dato : 08-01-02 23:46

Hej Vibeke !

Det er meget normalt.
Tøsen var heller ikke sig selv flere dage after, at hun havde været under
kniven.
Hun spiste heller ikke, men drak vand og fik sovet en del ( specielt var hun
glad for at ligge i vore arme. )
Så manden og jeg skiftes til at vade frem og tilbage med Damen.
MEN alt for hende.....*S*

Fjern x'erne fra min emailadresse ved svar.

http://www.anya.esenet.dk

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Ole Olsen & Sanne Jø~

Dato : 09-01-02 00:46

Et par uger gik der med min hun kat da hun blev steriliseret!

MVH Sanne
Vibeke Jørgensen <vibeke1@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1fro7$2mps$1@news.cybercity.dk...

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 09-01-02 16:41

Så vidt jeg ved er det vist meget normalt, jeg tror også det afhænger af
katten. Min abyhun for rundt i hele huset og legede allerede samme
aften....men hun spiste og drak ikke så meget. Vores dyrlæge havde af samme
grund lagt et vanddepot ind under huden så hun ikke skulle dehydrere - det
var dog også fordi hun var på vej i løbetid på det tidspunkt og risikoen for
dehydrering skulle derfor være øget jf. dyrlægen.

Camilla Christiansen

Fra : Kate

Dato : 09-01-02 19:13

Hej Vibeke

Nu er det godt nok mange år siden Sofie sidst blev steriliseret, men
sidste år da hun og Johan fik deres store senior helbredsundersøgelse
var hun meget træt og sov samme dag og næste dag. Dog spiste hun lidt
og drak. Men efter sådan en stor operation som en sterilisation er,
mener jeg at det er meget normalt at de er lidt trætte. Hun kan nok
også være noget øm.
God bedring med hende.

Kate