reje/malawimix
Fra : Tom Manczak

Dato : 08-01-02 23:11

Hej alle jer der har erfaringer med ovenstående. Har i bemærket at det
stimulerer kraftig alge/slimvækst på glasset? efter 1½ uge uden, hvor
jeg kun fodrede flager, og igår rejemix, idag sidder der noget på
glasset...ligeledes kan det komme ret hurtigt efter et vandskift, dog
ikke når jeg bruger flagefodder??

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734

removefishytoreplybyemail.

Fra : Tom Manczak

Dato : 15-01-02 22:56

Øhm det kan da ikke passe at der ikke er nogen af jer der bruger
subjekt! eller har brugt det. Jeg ved da der er et par stykker!

Fra : Carsten Gall

Dato : 16-01-02 00:21

Tom Manczak <tfishymanczak@12move.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Hx118.548$Eu2.32767@news010.worldonline.dk...
> Øhm det kan da ikke passe at der ikke er nogen af jer der bruger
> subjekt! eller har brugt det. Jeg ved da der er et par stykker!

Jeg har da brugt det i stor stil, men har ikke haft nogel af de problemmer
med alger som du
beskriver, men selvfølgelig har jeg også skiftet vand 2 gange om ugen,
som regel.

Carsten

Fra : Tom Manczak

Dato : 16-01-02 00:26

> [...]
problemmer
> med alger som du
> beskriver, men selvfølgelig har jeg også skiftet vand 2 gange om

Nu tilsætter jeg vitaminpiller, _meget_ spinat, og lidt rejepiller. et
ark ekstra husblas. Jeg skifter 50% om ugen på en gang. Og, jeg har
penselalger på stenene. mange endda. Men jeg har lige skiftet lysrør til
akvarelle farve 80 fra noget phillips eller pope farve 89 tror jeg nok
det var..og det er som om det blev lidt værre i starten. Øv gid jeg
havde et mikroskop...