Telmore og Portering, Lukket telefon, og t~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-01-02 22:30

Ja, nu er det Tirsdag 08-01-2002

Jeg fik lukket min telefon den 20 dec.!!

I Fredags, eller var det Torsdag. Fik jeg afvide via telefon. At manglende
Porteringer, senest ville blive fixset Tirsdag... Og det ER tirsdag nu.

JEg synes helt ærligt det er for dårligt, selvom jeg har sagt det er par
gange.... Men ingen information eller noget... Selvom man blev lovet
emailstatus.

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 08-01-02 23:48

On Tue, 8 Jan 2002 22:30:00 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>
>JEg synes helt ærligt det er for dårligt, selvom jeg har sagt det er par
>gange.... Men ingen information eller noget... Selvom man blev lovet

Problemet er at der ikke er nogen status at give. Der var bl.a. en
artikel i JP idag, Politiekn rører også på sig, Rene Ord for Pengene
har en udsendelse på Mandag, Telestyrelsen rører på sig. TDC står med
ryggen imod muren, og lover bod og bedring senest 15 januar. Om det
holder må tiden vise, vi har desværre ingen anden mulighed en dat
afvente.

Mvh

Frank Rasmussen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-01-02 15:57

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ryggen imod muren, og lover bod og bedring senest 15 januar. Om det
> holder må tiden vise, vi har desværre ingen anden mulighed en dat

Hej Frank

Så lykkedes det endelig...

NU er jeg Online,, Jubiii

Jeg har også fået denne mail idag. (den første statusmail)

Kære Bjarke Hansen

Vedr. overflytning af dit mobilnummer 518079** til TELMORE.

Vi er glade for at kunne meddele dig, at dit mobilnummer nu er aktivt hos
TELMORE og at din overflytning dermed er fuldført.

NB: Der kan forekomme op til 1 times forsinkelse på aktivering i nettet,
hvilket kan betyde at dit mobilnummer, ved forsinkelse, ikke er endeligt
aktivt i nettet, når du modtager denne email. Aktiveringen i nettet vil dog
være fuldført indenfor ganske kort tid.

Vi gør dig samtidig opmærksom på, at har du ikke modtaget dit TELMORE
SIM-kort endnu, er dette på vej med posten til dig.Vi håber, at du bliver
tilfreds med dit valg af teleselskab.

Med venlig hilsenTELMORE A/S