CGI Effekter ?
Fra : Jens Kronborg

Dato : 08-01-02 21:54

Hvad er CGI.effekter ?

Fra : HKJ

Dato : 08-01-02 21:57

"Jens Kronborg" <Jens@girlz.dk> wrote in message
news:3c3b5c35$0$62896$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad er CGI.effekter ?

Computer Graphic, dvs. effekterne er lavet med computer.

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-01-02 22:20

"Jens Kronborg" <Jens@girlz.dk> wrote in message
> Hvad er CGI.effekter ?

Computer Graphics Imagery - computergenererede effekter.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 08-01-02 22:22

"Morten Wartou" <donteventryspammingme@lokum.nu> skrev i en meddelelse
> Computer Graphics Imagery - computergenererede effekter.

Er den officielle ikke: CGI = "Computer generated images" ?

Joakim

Fra : Morten Wartou

Dato : 08-01-02 22:37

"Joakim Lauridsen" <agjo@li.is> wrote in message
> "Morten Wartou" <donteventryspammingme@lokum.nu> skrev i en meddelelse
> Er den officielle ikke: CGI = "Computer generated images" ?

Jeg ved ikke om der er en myndighed der kan bestemme hvad det skal betyde -
men de steder jeg har læst om det, står der "imagery" - det virker også mest
logisk, efter min mening.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-01-02 00:22

> [...]
betyde -
> men de steder jeg har læst om det, står der "imagery" - det virker også

Det er også rigtigt. Computer Generated Imagery.

Jeg husker det, fordi jeg synes det er en noget snørklet betegnelse.

Mark

"After The Matrix, I cannot wear sunglasses. As soon as I put them on,
people recognise me."
Carrie Anne Moss

Fra : CybaMerc

Dato : 08-01-02 22:43

A long time ago in a galaxy far, far away....

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 09-01-02 01:09

In article <a1fnue$q9eir$1@ID-81106.news.dfncis.de>,
Joakim Lauridsen claimed the following:

http://www.acronymfinder.com/af-query.asp?String=exact&Acronym=CGI

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in facilitating innovative partnerships