Anderledes oplæg/søgning
Fra : Katjastrofen

Dato : 08-01-02 21:09

Her er noget lidt malplaceret, men samtidig har det dog en lille smule
relevans

Jeg skal til eksamen i billedkunst og har emnet fisk *GG*

og mangler lidt ekstra [det er jo altid godt]

Så noget kendt kunst med fisk, kan i hjælpe med det ?

F.eks. Klimt's - Guldfisk
eller Trapholdts, [fiskene i blenderne]

Desuden er jeg lidt på jagt efter ord/sætninger [ordspil] med fisk

Ala
som sild i en tønde
Helvede er løs i laksegade
Pausefisk

Kort sagt inspiration søges! - så hvis nogle har nogle kreative ideer, er i
mere en velkomne til at skrive

KatjaStrofen

Som sild i en tønde

Fra : K+K

Dato : 09-01-02 20:24

Hej Katjastrofe.
Kan du bruge sådan noget som: som sardiner i dåse, frisk som en fisk, en god
sild, sådan en torsk eller går det hele i fisk? Man kunne jo også være slank
som en ål. Held og lykke med eksamenen.
Hilsen Kim.

Katjastrofen <katja.bk@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a1fjn0$2a6d$1@news.cybercity.dk...