hmm.... virker telmore hjemmesiden ikke???
Fra : GJ

Dato : 08-01-02 20:54

Hej

Jeg har skiftet til telmore den 28/12 og det virker fint, men uanset
hvornår jeg går ind på hjemmesiden for at se hvor meget mit forbrug
har været står der at der er 199 kr tilbage.... det fatter jeg ikke
noget af da jeg har bruget min mobi ret meget og jeg indbetalte de 199
da jeg tilmeldte mig....

Virker deres side ikke????

Mvh Gitte

Fra : Morten Holberg

Dato : 09-01-02 17:25

GJ <nospamming@zwallet.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:dejm3ugepabk3ec4dvc9qqgir2g6fq7q84@4ax.com...
> [...]
> har været står der at der er 199 kr tilbage.... det fatter jeg ikke
> noget af da jeg har bruget min mobi ret meget og jeg indbetalte de 199

Samme problem hos Tiscali/Worldonline

--
Morten Holberg

- In an interstellar burst im back to save the universe!!!

Fra : Morten Holberg

Dato : 09-01-02 17:27

> [...]
> har været står der at der er 199 kr tilbage.... det fatter jeg ikke
> noget af da jeg har bruget min mobi ret meget og jeg indbetalte de 199

Samme problem hos Tiscali/Worldonline. Explain anybody??

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-01-02 16:15

> [...]
> hvornår jeg går ind på hjemmesiden for at se hvor meget mit
> forbrug har været står der at der er 199 kr tilbage....

Der er nogle forsinkelser i opdatering af forbrug, måske Frank træder til
her?

Venligst
Mikael

Fra : GJ

Dato : 11-01-02 17:50

>Der er nogle forsinkelser i opdatering af forbrug, måske Frank træder til
>her?

*hehe* det har jeg læst men jeg synes bare der er noget af en
forsinkelse fra den 28/12 og indtil videre til 11/1 *g*

Fra : --Tojo--

Dato : 12-01-02 17:16

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse

> *hehe* det har jeg læst men jeg synes bare der er noget af en
> forsinkelse fra den 28/12 og indtil videre til 11/1 *g*

Jo jeg har osse lagt mærke til en forsinkelse.
Det sjove er at der mangler hos mig alle datoer der er ulige.
altså det jeg har ringet den 1,3,5,7,og 9... ) (Januar 2002 )
Tojo
-