Jungledyret Hugo
Fra : Bjørn Jensen

Dato : 08-01-02 20:48

Jeg sad lige og skulle spillet jungledyret hugo (jo det er et meget gammelt
spil) men man skal bruge en kode som står i bogen for at man kan starte
spillet. Men bogen har jeg ikke mere, er der en som kan hjælpe med en crack,
eller en e-book version af bogen?? Eller er der en anden måde at komme forbi
den beskyttelse???

MVH
Bjørn Jensen
gunni42@c.dk
ICQ: 92063202

Fra : DoGgX

Dato : 08-01-02 22:03

Hvis du bor i Århus Kommune, kan den fås på hovedbiblioteket, er ikke sikker
på resten af landet

--
DoGgX
ICQ: 138083787